Happy New Year 2012 & Happy Anniversary

Assalammualaikum....alhamdulillah telah masuk tahun 2012.selamat tahun baru sume..pe azam baru korang heheheh ???.syukur sangat tambahan pula genap sudah ulang tahun pertama mrs.yanie ngan mr.laling. banyak impian dan harapan untuk tahun 2012 ni.. harap sangat semua nya berjalan dengan lancar. Hope cepat dapat baby amin.. korang doakan ye. 

1.1.2012 ahad ari tu selesai jugak photoshoot untuk anniversary mr.laling ngan mrs.yanie. tqvm kepada Fizzy Ilham Photography  dan pada wife nye...beauty tq so much coz banyak tolong kami.. yeah hope gambar cantik2 tau heheh..memang cantik..korang nk tgk leh gi kat blog diorang tau.. nanti korang tunggu mrs.yanie masukkan offical gambar anniversary KAMI. (^_^)

yang paling best candle light dinner kat rumah..suprise punya..cian mr.laling kne tinggalkankat umh mertua..alasan hantar parents mrs.yanie..so balik  malam lak tu..heheh tqvm tuk mak, abah, ajima, ngan ikin...heheheh coz banyak bantu dalam siapkan candle light dinner suprise nie hehhee.. :-) kek buat sendiri yang special untuk my laling..


walaupun tak seberapa..tapi best ehhehe...genap kul 12.00am.. lilin  tu paksa cina kat kedai hiasan tu jual jugak walaupun dia xnk jual sbenarnye hehehe tq amoi... :-p
** untuk GiveAway dan pun TAMAT.. patut nya hari nie mrs.yanie akan umumkan pemenang kan..tapi tak kesempatan untuk membuat cabutan undi..malam ni mrs.yanie akan adakan cabutan undi..so esok pemenang akan diumumkan..sapa2 yang menang hope bagi nama penuh, alamat untuk pos hadiah dan no tel kat email sweetladies.homebiz@yahoo.com ok cayunk sume.. tqvm pada semua yang myertainya. insya-Allah akan cuba untuk GA kedua jika dmurahkan rezeki.Amin**

Labels: