Doa Murah Rezeki

Assalammualaikum semua....

selamat hari jumaat...pagi-pagi jumaat ni terasa tenang dengan alunan ayat-ayat al-Quran yang dipasang dalam bilik opis ni..ehhehe dok sorang-sorang jadi pasang je lah kuat mana pun kan..ehhehe hari ni mrs.yanie mengayakan jubah berwarna hitan dengan tudung express hitan berlayer kelabu + putih dari butik online mrs.yani sendiri hehehe. pagi jumaat ni mrsyani nak sharekan bersama-sama ayat doa murah rezeki. moga hari ni akan menjadi phujung minggu yang terindah dan menjadi awalan minggu yang akan lebih baik dari yang lepas.. amin..



mrs.yani sebenar td dok mencari surah-surah al-Quran untuk didownloadkan.. dalam dok mencari terbuka satu blog ni ..http://adieyza.blogspot.com.. manis orangnya.. dalam blog dia ada sharekan doa ni. jadi mrs.yani berbesar hati untuk share plak dalam entry hari ni..moga kita sama-sama mendapat sedekit ilmu dan  moga kita sama-sama dimurahkan rezeki amin..


siap ada doa untuk sesiapa yang belum dikurniakan rezeki..sesuai sangat untuk mrsyani.. syukur..moga sama-sama kita murah rezeki...ok lah selamat ber'share' dan selamat membaca bersama.. ermm banyaknya ayat ''bersama-sama'' hari ni..xpelah ..hehehe daaaa...

Labels: