Hatyai, Thailand part 2 Mula episod bercuti

Assalammualaikum w.b.t, salam semua.. dah nak dekat puasa kita ye.. lagi 2 hari..syukur alhamdulillah... tak sabar rayanya mrsyanie nak menempuhi bulan yang mulia dan sama-sama kita memperbanyakkan amalan baik kita dan mengurangkan amalan yang tidak baik.. insyAllah... amin... amin..

NI LAH ADIK IPAR YG TOLON KAMI ANTA KAT KETEAPI HIHIH

Oklah tak nak wish banyak2 sebab nanti mrsyanie akan buat entry pasal bulan Ramadhan khusus nya hihi.. dalam part 2 ni mrsyanie nak story pasal perjalanan datang ke Hatyai and 1 st day kat Hatyai, Thailand.. 

Jam 1020 pm kami seramai enam (6) orang menaiki keretapi..aisey..cam cter dalam novel plak..sebenarnya kami seramai 5 orang je yang ke Hatyai tapi member mrsyanie sorang tu turun kat Perlis. Sebab pulang ke rumah ler..hihih.. agak seronok jugak naik keretapi dengan koc katil ni..selesa mmg dah..yang best nye dalam perjalanan kami dah sampai utara, Sungai petani cam tu dapat tengok pemandangan yang cantik sangat..subbahanAllah..indah dan cukup indah ciptaan Tuhan.Lama dah tak tengok pemandangan sawah pagi, dulu b4 my parents pindah Tanjung Malim. Selalu jugak naik keretapi balik Alor Staq..hihi tapi sekarang tak lagi, jadi ini merupakan pengalaman yang imbas kembali akan seronokkan naik keretapi..yiippiii.. jom lah tengok gambar ...

MY FREN AND WIFE LER

NI FATIN AND YUNI. HA DIA LAH ORG PERLIS HIHIH

BEST SGT APAT TGK PMANDANGAN KEDAH YG TENANG

JOM BERCUTI (*_*)




Labels: , ,