Vitamin B, C, L-Glutathione, & Acai Berry + Beauty Technology

Assalammualaikum w.b.t


Mrsyanie dah story pada n3 yang lepas mengenai produk uneQuein yang diasaskan oleh penyanyi terkenal negara iaitu Mawi dan siterinya Ekin. Dalam n3 ni mrsyanie nak story lebih terperinci mengenai collagen uneQuein atau lebih kepada Vitamin B, C, L-Glutathione, & Acai Berry + Beauty Technology. wow!!! penuh dengan khasiat. Bukan hanya luaran malah dalaman akan dipenuhi dengan khasiatnya. ok story kencang banyak pun xbestkan, jom tengok khasiatnya dan kelebihan produk Collagen UneQuein.


Vitamin B, C, L-Glutathione, & Acai Berry + Beauty Technology

Fakta : Ketika usia menjangkau 25 tahun ke atas, kolagen mula menyusut dalam badan pada kadar 1.5 peratus setahun dan sehingga usia 45 tahun, badan kita kehilangnan sebanyak 30 peratus daripada kolagen semulajadi dalam badan.
UneQuein membantu anda dengan makanan tambahan yang mengandungi kolagen yang membantu menambah baik keadaan kulit, tulang, gigi, kuku dan rambut, meningkatkan ketegangan dan kekenyalan kulit, mengurangkan kedutan dan garis halus, memberi kesan anti penuaan, mencantik dan mencerahkan kulit serta membuatkan anda kelihatan awet muda. Vitamin B membantu mengurangkan simptom anemia dan depresi. Vitamin C adalah anti oksidan yang melambatkan kadar kerosakan radikal dan melindungi tubuh daripada jangkitan, mengekalkan kesihatan tulang dan gigi dan mempercepatkan penyembuhan luka. L-Glutathione mengurangkan kesan merah dibahagian tubuh kerana peningkatan usia. Ia juga membantu mencerah dan memutihkan kulit. Acai Berry baik untuk tubuh serta khususnya kerana tindakbalas anti oksidannya. Ia mampu mengelakkan gangguan toksid dalam badan dalam masa yang singkat.
Dengan rasanya yang sedap dan bau menyegarkan seperti buah oren, amalkan 2 kali sehari dan anda akan rasai kesannya. 

Rasanya memang sedap dan senang dibawa kemana sahaja. Satu lagi petua dengan Collagen UNEQUEIN ni, anda boleh buat jadi masker tau. hihih Collagen ni adalah serbu, if nak jadikan masker pada wajah letakkan air  sedikit dan leh sapukan pada muka. kan dah jadi masker. tegang kulit dari dalam dan luar. mrsyanie doakan pada semua pembeli collagen UNEQUEIN akan sentiasa kelhatan cantik dan bersih. muaahh...

019-2961554
FB: unequein tanjung malim
Instag: unequein tanjung malim perak
unequeintanjungmalim@yahoo.com

Labels: ,