Anniversary ke3, Honeymoon Pulau Langkawi, Kedah Day 2 - sepetang di pantai

Assalammualaikum w.b.t

Mrsyanie nak sambung sket je lagi percutian honeymoon kami.. Antara tempat yang korang kne lepaking petang-petang kat area airport..kat situ ada jual kepak ayam yang sedap dan coconut shake yang sangat sedap.. mrsyanie suka sangat dengan coconut shake. Kepak ayam bakar madu memang sedap hingga menjilat jari.. So kalu korang petang-petang kat Langkawi tak tahu nak lepak mana..korang leh ke area airport..dihujung airport tu ada tempat untuk korang makan petang sambil tengok matahari terbenam..memang sangat indah ciptaan Allah S.W.T. indah sangat..sambil makan kepak ayam madu dengan coconut shake..wah best sangat..antara tempat romantik dengan bajet yang rendah...weee...tengok pemandangan matahari terbenam..tak yah nek cruise ye dak..hihi..

 Peniaga at situ menjual menggunakan lori je..lori yang menjual makanan cam pisang goreng n lain tu.. kat stu bukan sahaja korang leh makan kepak ayam madu dan coconut shake tapi macam-macam ada jual.. Antara yang femes jugak kat stu adalah Laksa..




***Gambar tengah makan kepak ayam madu tak leh lah masukkan..sebab makan comot sangat hahah...

Dari Pantai Chenang tak sampai 10 minit boleh sampai area cni.. dekat dengan Politeknik Langkawi..Kami naik moto je kesna..Selamat ber'honeymoon' dan ber'holiday'...

Hari ke-3 adalah hari kami pulang..so tak ada pe sangat yang menarik sebab dah nak kena pulang kan.. 

Hope entry Langkawi ni dapat lah sket sebanyak membantu korang untuk bercuti di Langkawi..


Labels: , , ,