Review Wayang: Need For Speed

Assalammualaikum w.b.t

Siapa yang dha tengok cter Need For Speed (NFS)?? Siapa yang belum tengok NFS korang mmg patut tengok cter ni..sangat best dan pergg xtau nka cakap cam ne dah..hihi kalu korang penggemar kereta atau filem aksi..cter ni memang best.. Filem ni agak berbeza dari filem kereta yang lain..seperti 2Fast 2Furious atau filem yang lain.. Tapi filem NFS ni hanya untuk 18tahun keatas ye.. pasangan suami isteri yang ada anak tak leh nak bawa..ala2 leh gi dating lah gtu ye.. wee... best!!!




Sanagt berbeza dan masing-masing ada kelebihan jalan cerita.. Dalam NFS ni ada pelbagai aksi dan feling..ala2 sedih, teruja, kagum dan wow..hihi.. dengan aksi nya yang mana kereta tu boleh dterbangkan dengan heli..mmg super duper..


""Cerita nya mengenai perlumbaan yang dijalankan dikawasan luar bandar..mereka mempunyai kepakaran dan mengubah suai kereta yang sangat cekap dan laju. Ia bermula apabila Tobey Marshall pelakon utama NSF perlu menyelamatkan garaj mereka yang sangat bermakna bagi team mereka. Satu tawaran projek mengubahsuai sebuah kereta oleh bekas pemandu NASCAR iaitu Dino Brewster yang sombong dan kaya. 

Selepas projek selesai satu perlumbaan yang tidak dijangka dibuat oleh Tobey dan  Dino.Dari perlumbaan itu menyebabkan sesuatu tragedi sedih /malang sehingga menyebabkan Tobey terpaksa diheret ke penjara. Setelah keluar dari penjara Tobey bertekad untuk membalas dendam kepada Dino dalam perlumbaan haram De Leon. ""



So kalu korang nak tau lebih lanjut cerita nya..korang kena tonton ye.. Tengok di pawagam tau..:) Mrsyanie boleh kasi 5 star untuk cerita ni.





Labels: