SAFI SHAYLA (Scalp Refresher)

Assalammualaikum w.b.t

Hari ni mrsyanie nak review satu produk yang mrsyanie guna sendiri dan rasainya sendiri.. Kaputusan nya sangat menakjubkan tau.. iaitu penyegar kulit kepala SAHI SYAYLA. Mrsyanie sebelum ini memang ada masalah kelemumur dan selalu sakit kepala disebabkan kepala tidak dapat pengudaraan yang betul. agak pelik je bunyikan nya.. tapi tu benar..bila kita ada kelemumur ia akan menutup liang liang udara kepada menyebabkan sakit kepala kerap dan rasa sangat tidak selesa rambut kita. 

Tambahan pula mrsyanie memakai hijab. Jadi mudah terdedah kepada keadaan rambut kita terperap jew.. Ingat itu bukan alasan untuk kita tidak berhijab atau bertudung sebagai satu hukum syariat yang wajib kita ikuti ye kaum Hawa..Ada penyelesaian nya tau. Bila keluar je SAFI SHAYLA dipasaran khas untuk wanita bertudung. Mrsyanie cuba dulu shampoo antidandruff. Alhamdulillah makin berkurangan dan mrsyanie gunakan penyegar kulit kepala dari SAFI SHAYLA. sangat best dan sejuk je kepala tau.. segar dan sangat ringan rasanya dikepala ni. 

Penyegar kulit kepala SAFI SHAYLA ini ala2 mint sket bila kita sapu dikulit kepada. sejuk je rasa kepala ni dan rasa segar je setiap masa. Yang penting kita berasa konfident dalam berhijab insya-Allah. Safi Shayla Scalp Refresher memperkayakan dengan Sauda 5X Habbatus membantu untukmenghalang ketidakselesaan kulit kepala serta menyegarkan dan melegakan kulit kepala segera

Cara nya mudah je: selepas korang bershampoo dan bilas, sapukan Scalp Refresher SAFI SHAYLA ke kulit kepala korang. Urut dalam 1 minit dan biarkan seketika. pasi korang akan rasa kesegaran Scalp Refresher bertindak keatas kulit kepala korang.. (hati-hati jangan masuk mata ye). Jika korang kata alahhh nak cepat lah.. mula korang mandi tu terus shampoo dulu then letak Scalp Refresher. tak yah urut pun tak pe..sapukan je di kulit kepala then korang jangan cuci lagi. korang sabun dulu dan cuci muka. pastu baru basuhkan ramput (bilas) dengan air secukupnya..jimat masa korang kan..hihih.. Antara produk pilihan terbaik mrsyanie ni tau.. 

sekarang mrsyanie dah gunakan SAFI Shayla Smooth and Manageable Shampoo,Shampoo,SAFI Shayla Anti Hairfall Shampoo, SAFI Shayla Anti Dandruff Shampoo, SAFI SHAYLA Hair Conditioner dan SAFI Shayla Scalp Refresher dan lagi satu je prodk mrsyanie belum try.. sangat bagus !!!! tahniah SAFI SHAYLA...




Labels: ,