Luxury White Advanced Formula

Assalammualaikum w.b.t

Pernah dengar tak tentang produk baru yang super havoc ini Luxury White Advanced Formula...??? Apa tak pernah dengar..ha sah rugi korang tau.. rugi sesangat lah.. mai ceq nak habaq mai...Kali ni mrsynie nak share kan dengan korang tentang Luxury White Advanced Formula.. 

Luxury White Advanced Formula merupakan produk berteknologi Paris yang menjadikan anda cantik bak Puteri Salju seawal 3 hari pemgambilannya. Insya-Allah.. Anda akan nampak kesan dalam masa seawal 3 hari tapi bukan lah terus putih gebu. Kang kata menipu plak kan..Jangan risau pasti akan ada perubahan seawal 3hari dari segi dalaman dan luaran.Siapa tak mau kan kulit muka dan badan akan terasa Halus, Gebu, Glowing dan tersangat Flawless... wow... pasti Tertarik!!!!




Anda tidka perlu rasa ragu ragu akan keselamatan produk ini.. Sah dah Diluluskan oleh KKM dan halal disahkan oleh JAKIM!!!!

APA KHASIAT LUXUY WHITE ??
Dengan Luxury White Advanced Formula merupakan collagen yang bertindak secara dalaman dan luaran. MIXFRUITS berkualiti Tinggi & Terkandung Pemakanan Sunnah.

✿ BUAH DELIMA
✿ KURMA
✿ MADU
✿ HIGH GRED PURE COLLAGEN
✿ VITAMIN C
✿ VITAMIN E
✿ PURA SWEET
✿ CITRIC ACID


Suppliment terbaik ini bertindak secara terbaik:
Melalui Kecantikan

Melalui Kesihatan
Luxury White ini bukan ubat ye..tetapi supplement dalam membanti mencantikkan dan membantu dalam menjana kesihatan yang baik!!! 


Menguruskan Badan

Proses pembuatan dan penghasilan Luxury White Advanced Formula sangat teliti dan mementingkan kebersihan dan kualiti. Kilang nya juga telah mendapat status GMP Certified tau..Anda dah tak perlu bimbang akan proses pembuatannya. Kerana ia sentiasa dipantau dan dijaga akan kebersihan dan kualiti produk. Ia juga mengunakan bahan-bahan yang teliti halal. Penting buat kita yang beragama Islam akan halal nya kandungan sesuatu produk. ok dah boleh tarik nafas lega tentang status halal Luxury White Advanced Formula ni.. Alhamdulillah.. tak perlu ragu ragu dah..
so leh pm laju 
Whatsapp number: 019-2961554 atau
 layari facebook page: Dreamsfairybeauty


Labels: , ,