Bayou Coffeehouse @ Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya

Assalammuaalikum w.b.t

Bayou Coffeehouse| Semua dah lunch kew? Time Mrsyanie taip ni adalah waktu lunch hour tau.. Bukan apa teringat plak kat menu makanan tengahari kami ketika Blogger's Day Out 2015 yang lepas. Menu yang disediakan oleh Bayou Coffeehouse sangat lah sedap dan bertemakan masakan kampung. 




Menu masakan kampung. Jika kata masakan kampung tak sah kalu tak ada ulam ulaman dan sambal belacan. Disini sambal belacan disediakan pelbagai jenis. Ada sambal belacan original, sambal Belacan Mangga dan pelbagai lagi. Kasi tengok dulu menu sampingan kan.. 




Ini pula adalah menu utama bagi amsakan kampung yang super sedap di 
Bayou Coffeehouse








Bayou Coffeehouse juga menyediakan pencuci mulut yang snagat sedap. Terdapat Tapai Pulut, Cucur Pisang, Buah-buahan dan pelbagai lagi menu pencuci mulut yang sangat sedap.. Og tidak lupa Bubur Pulut HItam yang sangat sedapppp!!!









Terdapat juga menu Kerabu sayur tau.. Memang sangat sedap. tengok sahaja pun dah tahu..rasanya Mrsyanie sangat cadangankan buat sesiapa yang berminat untuk buat Majlis Berbuka Puasa, Majlis Perkahwinan, Majlis UlangTahun, Family day, Jamua makan tengahari atau Makan Malam. Malah event Hari Jadi juga boleh dijalankan disini. Menu bukan sahaj masakan kampung, pelbagai menu boleh disajikan oleh pihak Bayou Coffeehouse.


Temapt yang disediakan juga luas dan sangat selesa. Disediakan juga kemudahan seperti penghawa dingin dan juga terdapat tempat untuk santai secara terbuka.





Bayou Coffeehouse 
 Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya

Untuk tempahan, boleh hubungi: 
Facebook: Bayou Coffee House Cyberjaya
03-83180008 / 019-3305848
Email: bayoucateringcyberjaya@gmail.com

Till Next Enrty ye!!!
Salam Sayang




****Oppsss nanti jap jom layana koleksi gambar ketika menjamu selera di Bayou Coffeehouse:****





L.O.V.E

Labels: , ,