KBBA BLOGGER’S DAY OUT 2015

Assalammualaikum w.b.t


KBBA BLOGGER’S DAY OUT 2015| Alhamdulillah selamat pulang dari #HongKongMacauTrip. Tak sabar pulak rasanya nak ke KBBA BLOGGER’S DAY OUT 2015 pada:

Tarikh: 26 April 2015
Hari: Ahad
Lokasi: Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya.





Objektif  program KBBA BLOGGER’S DAY OUT 2015 bagi merapatkan lagi siraturrahim dan dapat berkumpul beriadah bersama-sama blogger dibawah naugan Kelab Blogger Ben Ashaari. Kawan-kawan juga dijemput hadir bagi memeriahkan lagi program                     KBBA BLOGGER’S DAY OUT (KBDO) 2015

KELAB KOMUNITI TAMAN TASIK CYBERJAYA ( KKTTC ), Terletak berhampiran dengan Universiti Multimedia,  KKTTC telah wujud sejak 2006 lagi dan mempunyai pelbagai fasiliti atau kemudahan untuk bersukan/beriadah seperti driving range, gelanggang tennis, paintball, sirkit go kart, kolam mandi, gelanggang futsal, gymansium, studio menari, gelanggang badminton, squash, dan basketball. Disini juga anda boleh membuat tempahan untuk mengadakan majlis majlis tertentu seperti perkahwinan dan mesyuarat perniagaan.

Bagi mereka yg ingin menempah atau mengadakan perkahwinan di sini , amatlah bersesuaian sangat sangat. Keluasan serta ruang parking kereta yang mampu menampung hingga 500-700 pengunjung pada satu satu masa..  Catering juga boleh terus ditempah disini. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, boleh hubungi  03-8318 0008 atau tengok sendiri di instagram KKTTC, @kelabkomuniticyberjaya.


KBDO merupakan aktiviti terbesar yang pernah diuruskan oleh team #kelabbloggerbenashaari sendiri dengan tajaan oleh KELAB KOMUNITI TAMAN TASIK CYBERJAYA. Seramai 100 blogger akan sertai aktiviti yang telah dirancang seperti golf, badminton dan paintball. Tapi menariknya, ianya bukan sekadar golf atau badminton tau! Ianya telah diubah konsep agar lebih menarik dan mencabar! Hehehehe.. Nak tau? Kena turun tengok sendiri dan rasainya. wow!! tak sabar..


Antara penaja rasmi KBDO 2015 ini ialah :

Cyberview cyberjaya www.cyberview.com.my 

Cosmoderm www.cosmoderm.com.my 


Yeos Malaysia www.yeos.com.my 


Stamp N Print Enterprise www.stampnprint.blogspot.com 

Natalia www.natalia.my.





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang


Labels: , ,