BUTTON AND FRIDGE MAGNET

Assalammualikum w.b.t

BUTTON AND FRIDGE MAGNET KBBA| Yeahh dapat tambah koleksi Button dan Fridge magnet Mrsyanie. Tapi kali ini edisi terhad dan limited sangat tau. Button dan Fridge magnet Kelab Bogger Ben Ashaari. Alhamdulillah dapat cenderahati sempena Program Kelab Blogger's Day Out yang lepas. Tambah lagi koleksi fridge magnet Mrsyanie tau. suka suka.. Setiap kali pergi holiday atau ke suatu tempat tak lepas dari beli fridge magnet tau. Button dan Fridge magnet sangat sesuai kalu dijadikan gift sempena perkahwinan, majlis hari jadi, majlis persaraan, dan majlis kolej-kole.Malah setiap event organisasi juga sangat sesuai jadikan Button dan Fridge magnet ini sebagai gift.. Nak tempah kat mana???








Inilah dia Button dan Fridge magnet Kelab Blogger Ben Ashaari sangat limited dan bukan boleh dibeli dimana-mana kedai tau. Sangat cantik dan puas hati kualitinya. Korang mana yang nak tempah Button atau Fridge magnet boleh tempah dengan pihak:

StampNprint Enterprise
1-07, Plaza Sungai Besar 
45300 Sungai Besar Selangor

Email: stampnprint@gmail.com

http://www.stampnprint.blogspot.com/?m=1
http://www.stampnprint.blogspot.com/


Terima kasih kepada En. Ben Ashaari selaku penaung Kelab Blogger Ben Ashaari, semua ahli KBBA dan pihak StampNprint selaku penaja Button dan Friedge magnet KBBA.  mmuuuaaahhh...!!!



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang



Labels: , ,