Buffet Ramadhan: Restaurant Istana Bambu

Assalammualaikum w.b.t

Restaurant Istana Bambu

Buffet Ramadhan 2015: Restaurant Istana Bambu |  Rabu yang lepas telah berlangsung  sidang media dan pelancaran Buffet Ramadhan di Restaurant Istana Bambu. Tidak ketinggalan tahun ini Restaurant Istana Bambu juga menyediakan sajian yang menbawa tema ''Indahnya Ramadhan'' dengan citarasa Nusantara. Terima kasih kerana menjemput pihak media dan blogger untuk merasainya sendiri pelbagai juadah berbuka puasa yang bakal disajikan pada tahun ini. 



Buffet Ramadhan 


Lagi 2 minggu Umat Islam akan menjalani ibadah puasa di Bulan yang penuh Barakah, Bulan Ramadhan. Bulan yang penuh dengan rahmat dan hidayah dari Allah S.W.T. Tak sabar untuk berjumpa dengan bulan Ramadhan, moga tahun ini kita dipanjangkan usia menemui bulan Ramadhan dan ibadah yang kita jalan di berkati. Aamin. 


Buffet Ramadhan 2015


Restaurant Istana Bambu merupakan lokasi pilihan warga kota untuk menikmati berbuka puasa dengan keunikkan suasana di Restaurant Istana Bambu. Ia menerapkan konsep suasana perkampungan buluh di tepi sawah yang terletak di pinggir kota.


Restaurant Istana Bambu buffet ramadhan 2015


Restaurant Istana Bambu boleh memuatjan sehingga 600 tetamu pada satu masa serta menyediakan lebih 70 jenis juadah berbuka puasa. Pelbagai pilihan masakan Nusantara yang disediakan sempena Buffet Ramadhan 2015 di Restaurant Istana Bambu, antaranya masakan ala kampung tradisional, masakan Cina, Thai dan juga dipelbagaikan dengan menu Western







sangat sedap.. sagu ..nyum nyum.. kuih yang disediakan sangat sedap dan
kuih tadisional juagk boleh didapati di Restaurant Istana Bambu

Kambing golek menjadi tarikan utara para pengunjung setiap tahun. Ia merupakan sajian istimewa Restaurant Istana Bambu, selain itu terdapat Ayam Bakar Sunda, Patin Tempoyak,  dan Asam Pedas istimewa. Kami juga disajikan dengan dengangan lagu acoustic dari band terpilih. 



Tarikh Buffet Ramadhan :
19 Jun 2015 (2 Ramadhan) - 15 Julai 2015 (28 Ramadhan).

Masa: 6 petang - 10 malam

Harga pakej Buffet Ramadhan :
Dewasa: RM 52.45+
Kanak-kanak: RM26.75+ (5-11 tahun)
(bawah 4 tahun : FREE)


Selain itu, Restaurant Istana Bambu juga menyediakan perkhidmatan majlis hari raya, resepsi perkahwinan, jamuan koprat, majlis hari jadi dan sebagainya. Pakej yang disediakan sangat berpatutan.

Sebarang petanyaan dan tempahan awal:

www.istanabambu.com.my

Alamat Restaurant Istana Bambu:
Lot 841-842, MRR2 Jalan Ampang Ulu Kelang,
68000 Ampang, Selangor.



Pengurus Restaurant Istana Bambu:
Puan Aida - 012 2497 142

Bahagian Pengurusan: 03-4251 4717 / 03 42524718 / 
Bahagian Jualan: 018-3749 920

Email: info@istanabambu.com.my

**Buat tempahan awal untuk buffet ramdahn tau**

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang


SEO-PING

Labels: , ,