Butik Muslimah Online Terbaik | ZALORA | POPLOOK | FASHION VALET |

Assalammualaikum w.b.t


Butik Muslimah Online

BUTIK MUSLIMAH ONLINE | Hari ini dah Ramadhan ke 2, Tak lama lagi bakal menyambut Raya Aidilfitri. Korang dah planning ke nak beli baju raya? Mrsyanie belum kesempatan lagi nak beli baju Raya di Mall. Tapi Mrsyanie berkesempatan untuk shopping raya secara online, mudah kan. Hanya layari Butik Muslimah Online. Agak-agak Butik Muslimah Online yang menjadi pilihan Mrsyanie. Jom terjah.




BUTIK MUSLIMAH ONLINE TERBAIK

Membeli-belah secara online atau online shopping kini semakin diterima oleh rakyat Malaysia dan menjadi relevan sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Khususnya bagi mereka yang tinggal di bandar-bandar besar seperti Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan Johor Bahru. Akan tetapi kini online shopping telah menjadi meluas di seluruh dunia sebagai altenatif shopping yang paling mudah dan yang penting penjimatan berganda. 

Tidak dinafikan ketika mula-mula online shopping ini diperkenalkan di Malaysia, terdapat isu-isu penipuan yang berkaitan dengan online shopping. Misalnya, pembayaran yang tidak diterima dan barangan yang dibeli tidak menepati keinginan pembeli. Namun, kedua pihak nampaknya semakin bijak membuat urusan jual beli secara online dan kita dapat lihat kini perniagaan secara online sudah menjadi alternatif pembelian yang UTAMA. Menyentuh mengenai butik online yang kini semakin banyak, terdapat beberapa butik Muslimah Online yang pada pendapat Mrsyanie merupakan Butik Muslimah Online TERBAIK di Malaysia.



Antara pilihan Butik Muslimah Online Terbaik (Top 3) Mrsyanie terjah adalah :-

Pilihan Pertama (Top 1): ZALORA



Siapa yang tak pernah dengar tentang ZALORA? Mrsyanie yakin semua kenal dan pernah dengar tentang Butik online yang terkenal mengikut trend terkini. ZALORA juga merupakan butik online yang menampilkan koleksi Muslimah yang trendy dan mengikut syariat. Ia menjadi pilihan utama Muslimah terkini. Raya dah nak dekat kan, jom kasi shopping online di Butik Muslimah Online Terbaik ZALORAZalora menyediakan segala keperluan fesyen yang Mrsyanie inginkan seperti tudung, blouse Muslimah, baju kurung, kaftan, jubah moden dan bermacam-macam lagi. 


Pilihan Kedua (Top 2): POPLOOK 



Butik Muslimah Online kedua dan menjadi pilihan top 2 yang Mrsyanie gemari adalah PoplookPoplook juga merupakan antara Butik Muslimah Online yang sangat trendy dan menjadi pilihan golongan wanita. Yang paling menarik mengenai Poplook adalah harga pakaian yang ditawarkan dalah amat berpatutan. Wah boleh kasi terjah ramai-ramai tau, tambahan pula dah nak dekat raya pelbagai tawaran sale menarik di Poplook.


Pilihan Ketiga (Top 3): FASHION VALET
Top 3 atau pilihan ketiga Mrsyanie dalam pemilihan Butik Muslimah Online yang menjadi kegemaran adalah FASHION VALET. Di FASHION VALET, anda boleh menemui pelbagai koleksi pakaian rekaan pereka fesyen di FASHION VALET. Semua design dari pereka fesyen yang terkenal dan setiap design mereka adalah trendy dan sangat cantik.

Jadi terdapat 3 Butik Muslimah Online yang anda boleh menjadi Butik Online pilihan korang. Sekarang ketiga-tiga Butik Muslimah Online sedang mengadakan sale secara besar-besaran untuk korang shopping sempena Raya Aidilfitri ini. Ada pelbagai pilihan baju kurung, jubah, shawl dan sebagainya untuk keperluan Raya Aidilfitri korang. Dan yang penting setiapnya berbeza design dan trend, memudahkan korang shopping baju Raya dengan design yang berbeza dan menarik. Jom shopping Raya, kalau lambat kang melepas design pilihan korang tau. Happy Shopping

ZALORA | POPLOOK | FASHION VALET 


Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , ,