Menara Berkembar Kebanggaan Malaysia (KLCC)

Assalammualaikum w.b.t

Menara Berkembar Kebanggaan Malaysia (KLCC) | Rakyat Malaysia pasti bangga dengan terbinanya Menara Berkembar Petronas, mudah dipanggil dengan KLCC (Kuala Lumpur City Centre). Setelah sekian lama tak ke KLCC, akhirnya kami menghabiskan hujung minggu di KLCC.

Menarik tentang Menara Berkembar Petronas:


Menara Berkembar Petronas dibina setinggi 88 tingkat yang turut dikenali dengan nama KLCC merupakan menara berkembar tertinggi di dunia. Tarikan lain di KLCC ialah Kompleks Beli-Belah Suria, Dewan Philharmonic Petronas, Petrosains, Galeri Seni Petronas dan Pusat Konvensyen Kuala Lumpur di mana terletaknya Aquaria Oceanarium. (sumber: http://www.tourism.gov.my). 


Pada mulanya planning untuk ke kenduri kak Sue Izza tapi disebabkan beberapa masalah yang tak dapat dielakkan terpaksa kami tunda kan niat kami. Teringin nak tengok kaksue bersanding tau, jadi kena pergi jugak Majlis belah lelaki hujung minggu ni. Selamat pengantin baru kaksue dan abg eddy. Jadi tukar planing ke KLCC, rasa macam zaman muda mudi dikala bercinta plak hihih Tapi bukan berdua tau. Ada adik Mrsyanie, kami janji jumpa di KLCC. Kasi lunch dulu di KLCC... nyum nyum..



OutFit of The Day:

Hijab by @dreamsfairyboutique
Bag by @ninthavenue.my
  








syuhhh...Kami nak dating ni hihi.. oklah Banyak sebanarnya tempat menarik di Kuala Lumpur. Nantikan kita terjah lagi ye apa yang menarik di Malaysia. hihi...




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , , , ,