Pencil.my: Wild West Appreciation Night 2015

Assalammualaikum w.b.t


Pencil.my: Wild West Appreciation Night 2015

Pencil.my: Wild West Appreciation Night 2015 |  Tema Cowboy menjadi pilihan Majlis Makan Malam penghargaan Pencil.my 2015. 1st time Mrsyanie pergi dinner bertemakan 'Cowboy'. Apa nak pakai ye yang melambangkan 'Cowboy Muslimah' ?? 

 Pencil.my: Wild West Appreciation Night 2015,  Pencil.my,  Wild West Appreciation Night 2015 , Majlis Makan Malam, Pencil.my dinner, cowboy, cowboy muslimah

Pencil.my


Apa itu Pencil.my 

Pencil.my merupakan satu produk pendidikan yang dihasil oleh syarikat Pencil Brand Sdn Bhd. Syarikat ini ditubuhkan pada November 2012  oleh Tuan Hj Kamal Abdul Razak. Beliau merupakan seorang Senior Lecturer di Malaysian University Science and Technology (MUST). Beliau mempunyai pengalaman selama hampir sepuluh tahun dalam bidang perniagaan dan pendidikan. Syarikat ini telah mendapat status MSC pada  2012 dibawah cluster Infotech.


Pencil.my telah mengeluarkan produk yang berkonsepkan platform  SOCIAL LEARNING pendidikan. Berlandaskan konsep komunikasi internet dan pendidikan yang selaras dengan pendidikan silibus Pendidikan Malaysia. Yang terkini Pencil.my telah melancarkan platform website pendidikan yang terbaru dan mudah mesra. Memudahkan para pelajar belajar dengan konsep 'games education'.  Bagaimana 'game education' tu?? Games education adalah konsep yang ditekankan oleh Pencil.my untuk menarik minat para pelajar mendekati dengan pendidikan melalui game terkini. 

Baru-baru ini Pencil.my telah melancarkan Grand Launching Pencil.my yang telah dirasmikan oleh Pengerusi PUNB, Senator Tan Sri Mohd Ali Rustam di Menara Kuala Lumpur. Sejajar dengan perkembangan pendidikan semasa, Pencil.my telah mangambil langkah yang proaktif dengan menawarkan pembaharuan dari segi kandungan pengajian, laman portal dan sebagainya bagi memenuhi matlamat negara meningkatkan kualiti dalam sektor pendidikan.


Anugerah: Pencil Brand Sdn Bhd is awarded as a Multimedia Super Corridor (MSC) Status company. Pencil Brand Sdn Bhd too has successfully established collaboration with University of Malaya for Research And Development (RND) and for Information Technologies and Learning Methodologies.

Majlis Makan Malam penghargaan Pencil.my 2015

Sabtu yang lepas Mrsyanie dijemput ke Pencil.my: Wild West Appreciation Night 2015 yang diadakan di Setia City Convention Centre, Setia Alam. Pencil.my: Wild West Appreciation Night 2015 dianjurkan sempena menghargai usaha-usaha hebat dari reseller yang berdaftar. Sangat happening dengan jemputaan pengacara terhebat iaitu AC Mizal dan persembahan hebat dari Amy searchEzlynn, dan persembahan silap mata yang awesome.



Siapa sangka Pencil.my mampu melahirkan usaha yang berjaya? 
Tidak sangka Pencil.my merupakan satu landasan yang dapat menjana usahawan-usahawan yang luar biasa dan berjaya dalam kehidupan. Pencil.my jugak menyediakan landasan usahawan buat semua golongan dalam menjana pendapatan. Ramai telah berjaya menjadi usahawan yang telah mencapai 4-5 angka pendapatan bulanan mereka. Dari hanya pembuat air di kedai kini telah berjaya dengan 4-5 angka pendapatan sebulan. Siapakah yang bakal mendapat RM100,000.00 cash cabutan bertuah buat reseller Pencil.my?? Beruntung sangat warga Pencil.my, cash tau.. siapa nak kasi kan..hihi


Ramai usahawan yang telah berjaya dengan Pencil.my


Tema Majlis Makan Malam penghargaan Pencil.my 2015 adalah COWBOY. Mrsyanie dok pikir nak pakai apa ye ala-ala cowboy muslimah kan.. google punya google tengok dalam almari apa yang ada..Taraaa... ni dia ala-ala cowboy muslimah hihi Majlis berlangsung jam 730 petang dengan urusan pendaftaran oleh hadirin dan hadirat yang super hebat dan luar biasa. Hampir 10 ribu hadirin yang hadir dengan semangat yang sangat luar biasa. Jom kasi layan gambar-gambar sepanjang majlis berlangsung..




Urus setia yang sangat sporting dan mesra sangat. yang telah berusaha menjayakan Pencil.my: Wild West Appreciation Night 2015 .

Bersama Bella dan moon dari Kelab Blogger Ben Ashaari. Terima kaish juga buat Acik dan Cik Nani wakil Pencil.my kerana sudi menjemput kami blogger dari KBBA. Untuk dapatkan info lanjut mengenai Pencil.my dan produk yang ditawarkan atau ingin menajdi sebahagian usahawan yang berjaya dengan Pencil.my, boleh layari :

Pencil Brand Sdn Bhd 
Suite MR2-01-04, Sri Acapella Commercial Annexe, 
No. 1, Jalan Lompat Tinggi 13/33,
40000 Shah Alam,
Malaysia
Email: support@pencil.my
Website: http://www.pencil.my/




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , , ,