PERLINDUNGAN KEHIDUPAN MASA HADAPAN ANDA

Assalammualaikum w.b.t

Prudential BSN Takaful

PERLINDUNGAN KEHIDUPAN MASA HADAPAN ANDA | Prudential BSN Takaful | Sudah ramai Ejen Takaful yang sudi tampil untuk memberikan anda perlindungan hidup. Tetapi Kenapa Anda Masih TERAGAK-AGAK.

Ramai juga yang bagitau dah ada perlindungan dari syarikat tempat bekerja.

TAPI.....?????

Insurans Takaful


Sampai bila anda bekerja disitu??

Bagaimana kalau anda MENGALAMI KEMALANGAN diluar waktu bekerja??

Bila anda SAKIT KRITIKAL adakah syarikat masih mahu anda bekerja bersama mereka? Paling teruk kalau syarikat anda tarik tali, company tak mahu menanggung pembiayai anda.

Bagaimana anda selepas bersara umur 60 tahun nanti??

TAK ADA BUDGET..SANGGUP anda habiskan duit beli rokok RM300 sebulan..tapi TAK SANGGUP BAYAR untuk dapat keuntungan FULL COVERAGE? Fikir-fikirkan lah untuk masa depan anda.

Masa muda dan sihat lah kita perlu dapatkan perlindungan diri untuk masa hadapan. kalau dah ada penyakit, sama ada kena bayar lebih mahal, gadai harta, membuat pinjaman atau tak boleh nak insured langsung. Bak kata orang dulu-dulu ''lebih baik sediakan payung sebelum hujan''. ''Binalah rumah batu, jika takut dilanda ribut'' kan dah keluar semua madah kias-kias hihih. Yang ada anak kecil elok lah ambil dari sekarang, premium yang dibayar tiap bulan jadi saving untuk pendidikan masa depan. Mana tau PTPTN dah tak ada.


Jawapannya ada disini, Prudential BSN Takaful mampu membantu dan memberi perlindungan buat anda. Betul setiap yang berlaku ketentuan Tuhan, tapi sebagai hamba-Nya kita perlu berusaha untuk menjaga nikmat yang telah diberikan. Betul tak?  Berikan perlindungan diri anda dengan Prudential BSN Takaful.


Nak tahu lebih lanjut, boleh hubungi

Akma Sham
016-5299243
FREE QUOTATION

Sila PM
Nama :
Tarikh Lahir :
Merokok @ Tidak :
Pekerjaan :
No. Tel :
Email :

SMS TERUS KE :016-5299243
Semakin anda meningkat usia..anda semakin berisiko..pilihan ditangan anda!




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,