Photoshoot Pre-Raya Bersama Mojo.Studio KL

Assalammualaikum w.b.t

MOJO Studio | MOJOREEL Studio KL

Photoshoot Pre-Raya Bersama Mojo.Studio |  Akhirnya Mrsyanie dapat merasai photoshoot di white studio. Siapa yang tak suka berphotoshoot kan. Lama dah Msryanie mengidam nak ambil gambar di studio, tambahan plak White Studio. Impian Mrsyanie tercapai di MOJO.Studio Kuala Lumpur.

Mojoreel studio KL, Mojo Studio, REVIEW, ADVERTORIAL, PHOTOSHOOT, PHOTOGRAPHER, white studio, pre raya photoshoot, Kelabbloggerbenashaari, yanieyusuf,


MOJOREEL Studio

Terima kasih pihak MOJO. Studio KL kerana sudi taja photoshoot Mrsyanie dan Mrlaling. Happy sangat sebab dapat jugak Mrsyanie capaikan impian untuk photoshoot di White Studio. Lagi happy bila tengok hasil nya sangat cantik dan terbaik


MOJO.Studio merupakan penyedia perkhidmatan fotografi dan videografi bertapak di Kuala Lumpur. MOJO.Studio merupakan sebuah studio dibawah naungan Mojoreel Production yang mana servis mereka terarah kepada servis foto dan video seperti video korporat, video komersial, iklan-iklan tv dan program-program tv.

Musim raya ni mesti ramai yang inginkan berphotoshoot bersama keluarga kan. Ha di MOJO.Studio, korang boleh dapatkan perkhidmatan fotografi dengan hasil gambar yang sangat cantik dan menarik. Tak percaya?? jom tengok hasilnya.. 


Biar gambar yang berbicara....

 





Antara forografi yang boleh disediakan oleh MOJOREEL Studio adalah White Studio, Green, dan sebagainya. MOJO.Studio menyediakan perkhidmatan photoshoot untuk:
dan bagi pengusaha-pengusaha butik, pemilik produk, ataupun masih tercari-cari servis studio fotografi dan videografi untuk produk anda seperti :-
- pakaian - jubah - tudung - makanan - produk kecantikan - produk kesihatan - dan sebagainya


Korang nak bagitau ni, MOJO.Studio sekarang tengah buat promosi pre raya photoshoot tau. LIMITED PROMOTION !!! RAYA 2015 Studio Photoshoot SPECIAL promotion hanya RM100/jam sahaja (Normal price RM150/jam) !!! Tema Raya!!

Untuk tempahan dan maklumat, hubungi

Call @ whatsapp
Azam +60163379047

Duwan +60192218182

Facebook: https://www.facebook.com/mojoreelfansclub
Instagram: http://instagram.com/mojo.studio

Website: www.mojoreel.com
Portfolio: www.vimeo.com/mojoreel
Email: mojoreel@gmail.com


Location : MOJO.Studio, 
Desa Melawati, Ulu Kelang,  
Kuala Lumpur.
(wave : Klinik Pakar Wanita dan Kanak-kanak)



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang



** Shawl by www.dreamsfairyboutique.com

Labels: , ,