Prebiu Eksklusif DVD "Warna & Kerjaya"

Assalammualaikum w.b.t

DVD "Warna & Kerjaya" 

Prebiu Eksklusif DVD "Warna & Kerjaya" | Korang masih ingat entry Mrsyanie yang lepas mengenai ''Apa kaitan Warna & Kerja''? Kali ini Mrsyanie nak share kan dengan korang semua mengenai DVD ''Warna & Kerjaya'' yang dilancarkan pada 13 Jun 2015 yang lepas di Hotel Bangi-Putrajaya.

''Warna & Kerjaya''


DVD ''Warna & Kerjaya'' merupakan DVD yang pertama dikeluarkan oleh MYRYL yang diasakan oleh Puan Shuhada Alauddin yang mempunyai kepakaran dalam bidang Terapi Warna. Pakar motivasi yang mampu menolong golongan dewasa yang inginkan perubahan dalam kerjaya mereka dengan mengenali diri menggunakan kaedah Terapi Warna.


Dalam DVD ''Warna & Kerjaya'' korang akan mengetahui warna diri korang untuk mengetahui dan mengubah kerjaya korang yang sebenar. DVD ''Warna & Kerjaya'' mempunyai 3 modul yang akan membantu korang dalam mengenali diri dengan pendekatan Terapi Warna.



 MYRYL

Sangat menarik sama seperti yang diajar dalam Bengkel 'Warna & Kerjaya' yang Mrsyanie hadiri tempoh hari. Jadi bagi yang duduk jauh dari Kuala Lumpur, ingin menghadiri Bengkel 'Warna & Kerjaya' tidak perlu bimbang kerana MYRYL telah melancarkan penjualan DVD ''Warna & Kerjaya'' yang mempunyai ilmu yang sama dengan Bengkel 'Warna & Kerjaya'. Kalau korang nak dapatkan kedua-duanya lagi bagus, DVD ''Warna & Kerjaya'' boleh dijadikan panduan korang selepas menghadiri Bengkel 'Warna & Kerjaya' tau.



Untuk dapatkan DVD ''Warna & Kerjaya'', hubungi 

En. Nadhir Nordin
nadhir@myrylpoint.net 
Mobile No:  019-9390135  

Website MYRYL: www.myryl.net
Instagram: @myrylpoint



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , ,