Setahun Tak Cuci Muka : Facial bersama AIRELLYN BEAUTY STUDIO

Assalammualaikum w.b.t

AIRELLYN BEAUTY STUDIO

Setahun Tak Cuci Muka : Facial bersama AIRELLYN BEAUTY STUDIO |  Apa setahun tak cuci muka??? Maksud Mrsyanie bukanlah cucian harian tapi memanjakan dan membersihkan kulit wajah secara berfacial. Hampir setahun lebih jugak tak buat spa facial tapi ahad lepas diberi peluang untuk mengembalikan kecantikkan dan kebersihan menyeluruh kulit wajah oleh  AIRELLYN BEAUTY STUDIO, Shah Alam.


Facial bersama  AIRELLYN BEAUTY STUDIO, Shah Alam



Mrsyanie sangat teruja dapat peluang membuat facial di  AIRELLYN BEAUTY STUDIO kerana   AIRELLYN BEAUTY STUDIO bukan sahaja menyediakan perkhidmatan facial biasa tetapi lebih kepada treatment facial mengikut kepada masalah kulit. Terima kasih AIRELLYN BEAUTY STUDIO kerana sudi memberi peluang untuk Mrsyanie mengembalikan kecantikkan dan seri wajah Mrsyanie.  Ini lah dia owner SPA   AIRELLYN BEAUTY STUDIO. Cantik orangnya kan..




Sampai di   AIRELLYN BEAUTY STUDIO Mrsyanie diberi penerangan ringkas mengenai perkhidmatan yang di tawarkan oleh   AIRELLYN BEAUTY STUDIO. Antara yang menarik   AIRELLYN BEAUTY STUDIO adalah spa kecantikkan yang menekankan konsep merawat masalah

Selepas sesi penerangan, Mrsyanie menjalankan pemeriksaan kelembapan dan masalah kulit dengan alat-alat teknologi yang membantu dalam mengenalpasti masalah kulit Mrsyanie. apa yang dianalisiskan oleh mesin mengenai masalah kulit wajah Mrsyanie sama sperti apa yang Mrsyanie rasakan iaitu kulit kering dan hitam dibawah mata.



AIRELLYN BEAUTY STUDIO mengensyorkan Mrsyanie menjalankan rawatan khusus untuk mengekalkan kelembapan kulit wajah iaitu ADVANCE OXYGEN LIGHTENING FACIAL  dan  Masker Coklat Treatment.  Hasilnya sangat bagus, kulit lebih bersih, kelembapan kulit meningkat dan licin jew. 






Selain daripada pelbagai jenis Facial, SPA AIRELLYN BEAUTY STUDIO juga menyediakan perkhidmatan :



dan pelbagai jenis perkhdimatan berkaintan kecantikkan wanita.






Sebarang tempahan dan pertanyaan boleh hubungi:

AIRELLYN BEAUTY STUDIO
No.6A, 1st Floor, Jalan Kristal K7/K, Seksyen 7, 
40000 Shah Alam, Selangor 

Telefon no: 03-55194159 
 Whatsapp: 011-271714100 

Instagram: @spa_best_murah 
Facebook: https://www.facebook.com/airellynbeautystudio?fref=ts





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang


Labels: , ,