VSIREH BEAUTY EXPERT

Assalammualaikum w.b.t

V-SIREH BEAUTY EXPERT 

VSIREH BEAUTY EXPERT  | Tahukah anda wanita adalah ciptaan Tuhan yang penuh dengan keunikkan. Maka perlu setiap kaum wanita menjaga setiap kecantikkan dari dalaman dan luaran. V-SIREH (Martabat Mahkota Wanita) mampu membantu anda.

CANTIK LUAR DAN DALAM DENGAN V-SIREH 


Siapa yang tak kenal daun Sireh kan. Sireh merupakan salah satu yang membawa khasiat yang sangat besar buat kaum wanita khususnya. Kalau zaman Mak-mak Mrsyanie, sireh merupakan best friend bagi kaum wanita yang meningkat remaja dan dewasa. Sireh juga banyak khasiat lain yang bukan sahaja untuk wanita tetapi pelbagai khasiat yang boleh didapati dengan daun sireh. Tapi kali ni mrsyanie nak sharekan khasiat daun sireh khas untuk wanita.


Jika makan daun sireh secara asli, rasanya ramai yang tidak mengamalkan pengambilannya kan. Kini syarikat VSIREH BEAUTY EXPERT  telah menghasilkan produk V-SIREH (Martabat Mahkota Wanita) yang bahan utamanya adalah ekstrak sireh. Ia merupakan supplement khusus untuk kaum wanita bagi mengekalkan kecantikkan luar dan dalam. 

V-Sireh sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah berikut :
* MUKA KUSAM DAN BERMASALAH
* LESU & CEPAT LETIH
* KEPUTIHAN TERUK & BERBAU
* BADAN BERBAU
* HAID TIDAK TERATUR
* MASALAH LONGGAR DAN KURANG GRIP
* MISS B KENDUR
* SUKAR MENDAPAT ZURIAT

 Golongan yang sesuai ambil V-Sireh :
✔ Wanita Berkahwin
✔ Anak Dara
✔ Wanita Berpantang
✔ Sesuai untuk yang menyusukan anak
✔ Sesuai untuk dr usia 20 hingga 50 tahun ke atas
 ** Tidak sesuai untuk wanita mengandung


V-SIREH (Martabat Mahkota Wanita) juga telah dikompisisikan dengan bahan-bahan semulajadi yang memberi khasiat kepada wanita seperti Madu Asli, Strawberry, Akar Serapat, Kacip Fatimah, Kurma, Manjakani, Jarum Emas, dan Herba-herba yang terpilih. Kalau korang nak tahu rasanya tidak lah semata-mata SIREH tau, rasa sesedap Strawberry. Suka sangat tau.


Cara pengambilan: 1-2 sudu sehari (Pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur)
Kandungan: 250 ml 
Harga : SM : RM39.00 SS : RM43.00



Sebelum itu meh nak kasi testimoni diri sendiri:

Seminggu pertama penggunaan V-Sireh Mrsyanie rasa dapat rasanya kecergasan dalam badan tau. Tidak lagi kepenatan sebab time tu Mrsyanie bawa travel bersama. Kalau travel mesti akan rasa kepenatan teramat, tapi selepas Mrsyanie mengambil V-Sireh masih bertenaga walaupun sudah petang.Selain itu, Mrsyanie dapat mengurangkan bau badan terutamanya dibahagian virgina setelah sehaian berjalan. Sangat bagus untuk wanita.


Bagi yang mencari produk supplement khusus untuk wanita dapatkan V-SIREH (Martabat Mahkota Wanita). Untuk keterangan lajut boleh layari:


VSIREH BEAUTY EXPERT
7-55-03A, Jalan Medan Pusat Bandar 8A, Bangi Sentral
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor.
+6 0126711400 | +6 0125050462
Email: vsireh@gmail.com
www.vsireh.com



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , ,