Jom Klik

FEED EFG

#Cabaran20Hari: Pengalaman Manis Di Bulan Puasa

Assalammualaikum w.b.t

Pengalaman Manis Di Bulan Puasa

#Cabaran20Hari: Pengalaman Manis Di Bulan Puasa | Pasti setiap orang ada pengalaman manis dikala bulan yang mulia ini kan. Bagi Mrsyanie pengalaman manis di bulan Ramadhan adalah apabila tahun pertama bergelar seorang Isteri buat En.Suami yang tercinta, Mrlaling.

Gambar lama ini hihih dikala sewaktu baru kawin hihi..imbas kembali..

#Cabaran20Hari


Mrsyanie kawin pada tahun 2011, dimana tahun 2011 merupakan tahun pertama Mrsyanie dan Mrlaling menyambut bulan Ramadhan bersama dengan bergelar suami dan isteri yang sah. Alhamdulillah kini 5 kali Ramadhan kami bersama. Moga hubungan kami hingga ke Jannah.
Insya-Allah. 

Tahun pertama menjadi seorang isteri adalah pengalaman paling manis Mrsyanie kerana telah melangkah ke satu era rumahtangga. Menjadi seorang isteri yang memikul tanggungjawab untuk menjaga Mrlaling. 1st Ramadhan kami berpuasa, bangun pagi siapkan jam bermula jam 4 pagi dan setkan alarm setiap 30 minit supaya Mrsyanie tak terlepas bersahur. Yelah tahun pertama dan kali pertama Mrsyanie perlu menyiapkan makanan sahur untuk en suami kan. Alhamdulillah nasib baik tak terlepas sahur. Masak itu menu simple je, sebab Mrlaling tak cerewet pun. Kegemarannya kalu dapat telur goreng pun dah berselera dengan kicap. Paling mudah dan Mrsyanie beruntung sangat dapat ensuami yang sangat bagus dan menerima apa sahaja wie nye masak. hihih Mrsyanie bukan pandai masak sangat, tambahan plak tahun pertama kan. Banyak lagi menu belum khatam blaja.hihihi..


Gambar ni antara gamabr terawal kami snap selepas bergelar suami isteri..pieweett hihhi


Apa pula pengalaman manis korang dibulan puasa? Jom sharekan. Apa tunggu lagi, jom sahut #Cabaran20Hari entry. Layari: #Cabaran20Hari



#Cabaran20Hari



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

6 comments:

  1. betul2.. tahun pertama sebagai isteri tuu memang masih segan2..malu2 kan..takut je terlajak je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..memang pgalaman indah kan walaupun rasa cam tkejar2 time tu ihihi

      Delete
  2. Replies
    1. eh ehe ehh.. sama ke?? tak pe ni kita merasianya sendiri hihih

      Delete
  3. Sama macam en.hubby kita..telur ngn kicap pun ok..

    ReplyDelete

FANPAGE

back off