#Cabaran20Hari: Tetamu Raya Paling Ditunggu-tunggu

Assalammualaikum w.b.t

#Cabaran20Hari

#Cabaran20Hari: Tetamu Raya Paling Ditunggu-tunggu | Kejap je dah masuk hari ke 10 untuk #Cabaran20Hari Exchange Feed Group. Hari ini cabaran entry yang bertajuk Tetamu Raya Paling Ditunggu-tunggu. Agak-agak siapa yang Mrsyanie tunggu datang beraya ke rumah?


#Cabaran20Hari: Tetamu Raya Paling Ditunggu-tunggu


Setiap tahun mesti ternanti-nanti kehadiran tetamu datang ke rumah untuk beraya. Ingat lagi masa bujang dulu, orang yang Mrsyanie nantikan adalah Aaron Aziz ..hihih eehhh tak kan Aaron nak datang rumah Mrsyanie kan. Entah kenal pun tak hahaha. Orang yang Mrsyanie nanti kan adalah Pakwe lah. cewah.. Bukan apa time raya lah sesuai pakwe datang berkenalan dengan family kan. sekurang-kurangnya MakAbah kenal dengan siapa anak dia berkawan. Biar Mak Abah kenal dulu baru lah lega sket hati ini untuk meneruskan niat murni berkahwin kan. Orang kata dapatkan restu MakAbah dulu. Alhamdulillah.

Tahun ini Mrsyanie akan beraya di rumah keluarga Mrsyanie dulu. Jadinya sesiapa yang nak jadi tetamu raya pun Mrsyanie berbesar hati menerimanya (kecuali perompak ye pi jauh-jauh, TAK MAHU terima) hihihi Cakap pasal perompak ini, time perayaan lah diorang wat keje pecah rumah..Jadi pada yang balik ke kampung pastikan rumah berkunci dengan rapi dan jangan tinggalkan barang berharga korang. Pulang lah berhari raya dengan selamat :)

 Apa tunggu lagi, jom sahut #Cabaran20Hari entry. Layari: #Cabaran20Hari


Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,