Jom Klik

FEED EFG

CUTI RAYA

Assalammualaikum w.b.t

CUTI RAYA | Siapa yang dah mula cuti raya? Mrsyanie je masih lagi bekerja hari ini dan esok. Lagi sehari je kita umat Islam akan menyambut kedatangan hari kemenangan iaitu Hari Raya Aidilfitri. Korang balik mana tahun ini?


Mrsyanie tahun ini tak ambil cuti yang panjang cukup sekadar sehari selepas raya. Bukan tak mahu cuti, tapi disebabkan kekangan baki cuti yang ada. Tadi sewaktu datang ke pejabat, sunyi je jalan yang selalu penuh dengan kenderaan yang laju. Lapang je rasa datang kerja tadi.


Nampak tak muak sedih jew kene keje huhu




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

6 comments:

  1. foloower #342

    xpa, cuti kejap pun kalau dimanfaatkan sepenuhnya, insyaAllah akan bermakna..;)

    ReplyDelete
  2. huhuhu..IQ pun masih bekerja hari ini. sendu ditambah dengan mendengar lagu raya yang bersepah di radio...T.T
    tapi mujur lah cuti sampai minggu depan. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Mungkin hari ni akak last day keje.. cuti raya pun tak lama.. tak plan lagi nak balik mana.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. seronok kan..jalan lengang mcm ni

    ReplyDelete
  5. seronok kan..jalan lengang mcm ni

    ReplyDelete

FANPAGE

back off