PELANCARAN HONDA HR-V

Assalammualaikum w.b.t


PELANCARAN HONDA HR-V |  Honda kini mengeluarkan keluaran terbaru mereka yang dinamakan HONDA HR-V. Sangat cantik dan mesra keluarga. Bulan jun yang lepas Mrsyanie ke Ipoh rumah kakak dan berkesempatan untuk bersama Honda untuk majlis perlancaran HONDA HR-V yang diadakan di Ipoh Parade.


HONDA HR-V


HONDA HR-V mempunyai 3 model yang dilancarkan oleh pihak Honda. Terdapat 3 model HONDA HR-V iaitu HR-V EX, HR-V LX, dan HR-V-Navi. Reka bentuk HONDA HR-V yang direka khas untuk lebih nampak style dan mesra keluarga. 


Antara keistemewaan dan spesifikasi HR-V:

1)     HR-V EX

2WD:
Adding to or replacing features on the 2WD LX:

AWD:
Adding to or replacing features on the 2WD EX: 


2)     HR-V LX

2WD:

AWD:
Adding to or replacing features on the 2WD LX: 



3)     HR-V EX-L Navi

2WD:
Adding to or replacing features on the 2WD EX:

AWD:
Adding to or replacing features on the 2WD EX-L with Navi: 








Ruang kargo (bonet) yang cukup luas sehingga keluasan  58.8 -padu kaki membolehkan penyimpanan barang yang banyak terutama bagi keluarga. Selain itu, Skrin sentuh 7 inci menjadikannya mudah untuk mengakses muzik , podcast dan sebagainya.






Di booth Honda juga disediakan sudut untuk kanak-kanak. Antaranya yang menjadi tumpuan untuk anak-anak mereka bermain sementara menunggu para ayah-ayah dan ibu-ibu melihat pameran Honda HR-V. Anak buah Mrsyanie pun tak ketinggalan untuk merasainya. Ianya disediakan secara percuma untuk anak-anak para pengunjung disini.



siap dapat belon lagi tau..:)

Untuk keterangan lajut layari:
 http://automobiles.honda.com/hr-v/




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: