7 Tip Elak Makan Berlebihan di Rumah Terbuka Oleh Kevin Zahri

Assalammualaikum w.b.t

Kevin Zahri

7 Tip Elak Makan Berlebihan di Rumah Terbuka Oleh  Kevin Zahri | Mrsyanei tahu mesti 3 minggu terakhir syawal ini banyak sangat jemputan rumah terbuka, perkahwinan dan sebagainya kan. Mrsyanie dapatkan tips untuk kita elakkan makan berlebihan. Yelah kalu datang beraya rumah kawan tak akan tak makan lak. Kecil hati tuan rumah nanti, jadinya kita leh kekalkan dari makan berlebihan tetapi tidak mengecilkan hati kawan-kawan yang buat rumah terbuka atau sebarang majlis.

sumber gambar : google.com


JOM KURUS atau JK1M


Kevin Zahri merupakan seorang yang tidak perlu diperkenalkan dalam bidang penjagaan makan dan senaman. Sangat sempoi orangnya walaupun Mrsyanie tak pernah jumpa tapi seronok tengok dia memberi tips dan panduan pemakanan dan penjagaan kesihatan. Sempena musim raya ini, Kevin Zahri sharekan bersama tips bagi mengelakkan makan secara berlebihan di rumah terbuka atau majlis-majlis lain.



Kevin Zahri juga menganjurkan satu program yang membantu dalam menguruskan badan dan kesihatan. Ianya dipanggil program JOM KURUS atau JK1M. Dalam program ini kita diberi 6 minggu untuk mengurangkan berat badan dengan kaedah senaman yang selamat tanpa sebarang ubat-ubatan kurus. Hanya dengan latihan senaman dan pemakanan yang seimbang. Jangan risau bukan setiap hari programnya hanya hujung minggu sahaja, korang tak perlu berhenti kerja atau amik cuti. Setiap hujung minggu dan penjagaan makan sahaja. 

Program ini dijalankan bagi seluruh Malaysia mengikut negeri. Setiap negeri dan daerah ada team leader yang akan pantau dan ajar kita. Tak perlu datang jauh-jauh ke Kuala Lumpur untuk join program JOM KURUS atau JK1M ini. Bukan kata Malaysia sahaja tetapi ia juga melibatkan Singapore dan Brunei.

Bagaimana nak join?

Layari: http://cabaranjomkurus.com/
Facebook Kevin Zahri : https://www.facebook.com/zahri.kevin


Untuk mengetahui lokasi team leader: http://kevinzahri.com/jk/


Bagi Tanjung Malim : http://kevinzahri.com/jk/1m/perak/tanjung-malim-hanif/





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: