Bingkisan Hati

Assalammualaikum w.b.t

Bingkisan Hati |  Tajunya amboi.. bingkisan hati lagi. Bukan Mrsyanie nak cerita pasal bingkisan hati Mrsyanie lah. Siapa tak kenal blogger yang sangat sweet dengan trademark blognya ''Bingkisan Hati''.


http://www.maisarahsidi.com/



Exchange Feed Group|



Siapa lagi kalu bukan blogger bernama Maisarah dengan panggilan mesra Mai. Terkenal dengan trademark blognya iaitu 'Bingkisan hati' yang sangat pandai dalam bidang design multimedia. Mai sangat baik dan sweet orangnya. Kalu korang tak percaya korang boleh layari blognya. Mai juga merupakan ahli Exchange Feed Group yang sentiasa cute jew. 



Ilmu yang dipelajari digunakan sebaik mungkin untuk menghasilkan design yang terbaik. Tengok sahaja hasil setiap design yang direka. Sangat menarik mengikut kehendak pelanggan. Ini antara design yang dibuat oleh Mai untuk pelanggannya. Banyak lagi design yang menarik telah Mai hasilkan. Korang boleh terus terjah blog Bingkisan hati untuk lihat sendiri hasil-hasil design. Antara yang di designkan adalah untuk design blog, design cover gambar facebook, banner, kad bisnes dan sebagainya.


Cantikkan setiap design yang Mai buat. Rugi siapa yang tak kenal dengan Mai. Kalu korang nak tahu lebih lanjut boleh terus terjah :

Blog :  Bingkisan Hati 
Facebook: https://www.facebook.com/bingkisanhati


 atau

 pada yang berminat untuk membuat tempahan design/edit blog, design banner/bunting, design kad nama/bisnes, design doodle dan vector potrait boleh terus whatsapp:
 012-5831965 (Maisarah).




http://www.maisarahsidi.com/





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: