Jom Klik

FEED EFG

Bumble Bee Bertukar Seluar

Assalammualaikum w.b.t

Bumblee Bee

Bumblee Bee Bertukar Seluar  |  Amboi tajuk bumble bee tukar seluar. Sebenarnya kalu masih ada yang tak tahu Mrsyanie panggil kereta kesayangan Mrsyanie adalah Bumble Bee. Bumble Bee pun dah ada kawan cik Puteh tu.. Gaya cam team Myvi lak tapi ini kebetulan Mrsyanie dan kawan-kawan pejebat nak buat photoshoot raya. 


Rim Kereta Myvi



Seluar yang dimaksudkan adalah Rim tayar kereta. Alhamdulillah dah bertukar rim Bumble Bee. Tak sempat tukar sebelum raya, jadi tukar lepas raya pun boleh. Masih dalam mood raya kan. Seluar lama tetap menjadi kenangan terindah.


Bumble Bee bertukar seluar baru, warna hitam pulak. Silver kini menjadi kenangan. Be good ok seluar hitam. Berbakti pada Mrsyanie pulak ye. Harga meningkat selepas gst ni. Tak pelah janji Bumble Bee bertukar seluar kan. :)






Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang


9 comments:

  1. Minat Myvi juga sebenarnya ;) lagi-lagi kuning kan

    ReplyDelete
  2. wah...bumblebee myvi...comel jer..

    ReplyDelete
  3. huhu..yanie panggil sport rim seluar..yoorin panggil sportrim stokin @ kasut.. hehehe.. cantik sport rim baru tuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhaha sebab selalunya kalu body orang panggil baju..so rim kita pgl seluar hahaha

      Delete
  4. Myvi menggamit kenangan...
    Igt lagi zaman bercinta sama2 guna myvi...hehe

    ReplyDelete
  5. wah tukar seluar baru ekk...
    ok la tu lepas raya.
    masih boleh beraya :)

    ReplyDelete

FANPAGE

back off