CN Education Blogger

Assalammualaikum w.b.t


CN Education Blogger | Agakjarang Mrsyanie jumpa blogger pendidikan (Education Blogger).  Cikgu Norazimah atau lebih mesti dikenali dengan panggilana CN



CN juga merupakan seorang cikgu yang sangat sweet dan berdedikasi. Hanya mudah dikenali dengan nama panggilan manja CN. Blog CN lebih menekan konsep pendidikan dan lifestyle. Jika korang nak dapatkan maklumat berkaitan pendidikan di Malaysia, Mrsyanie cadangankan blog CN yang bagus dijadikan panduan pencarian. Sweet dan cantik orangnya.


Sepanjang Mrsyanie mengenali CN walaupun kami tidak pernah berjumpa tetapi berhubung melalui whatsapp kumpulan, CN seorang yang sangat peramah dan suka membantu rakan-rakan blogger lain. Tidak lokek dengan ilmu yang dia ada, jiwa cikgu tu tetap ada walaupun dalam kumpulan blogger. CN juga menjadi sumber insprirasi Mrsyanie dalam menaikkan dan pertingkatan penulisan berblog.


Jom sama-sama kita kenali CN dengan lebih lanjut atau untuk dapatkan sebarang maklumat pendidikan boleh juga jadikan blog CN rujukan korang.



Blog CN: http://www.cekgunorazimah.com/




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,