SENARAI PEMENANG BARU GIVEAWAY RAMADHAN by YANIEYUSUF

Assalammualaikum w.b.t

SENARAI PEMENANG BARU GIVEAWAY RAMADHAN by YANIEYUSUF | Seperti yang Mrsyanie janjikan tiada tuntutan hadiah tertentu sehingga 10 Ogos 2015. Maka Mrsyanie telah buat cabutan semula bagi pemenang baru untuk hadiah yang tidak dituntut. Segala tuntutan tidak akan dilayan bagi pemenang yang asal. Terima kasih.




LIST  NOMBOR PENYERTAAN BOLEH DISEMAK DI SINI

Tahniah kepada semua pemenang !!

SENARAI PEMENANG : GIVEAWAY RAMADHAN by YANIEYUSUF :

Disini Mrsyanie umumkan bagi pemenang baru untuk hadiah yang tidak dituntut oleh pemenang asal. Hadiah juga berlaku pertukaran kerana ada sesetengah seperti voucher digunapakai sepanjang bulan Ramadhan sahaja. Terima kasih


2) Wang Tunai RM10.00 :




3) Wang Tunai RM10.00:
5) Tudung Bawal + Kerongsang :
7) Instant Shawl exclusive :

10) Wang Tunai RM20.00 :
11) Wang Tunai RM20.00 :



_________________________________________________________________________


Segala keputusan adalah muktamad!!!


TAHNIAH kepada para pemenang. Hadiah perlu dituntut sehingga 31 Ogos 2015 sahaja, selepas itu tiada tuntutan hadiah dibenarkan. Pihak kami terlebih dahulu memohon maaf.

Sila tinggalkan butiran-butiran anda di emel Mrsyanie:

yanieyusuf05@yahoo.com 

Butiran :
  1. Nama 
  2. URL
  3. Alamat: (utk pengeposan hadiah barangan/voucher)
  4. No akaun bank, Nama bank : (untuk hadiah wang tunai)
  5. No hp:


Sponsor by: SPA Airellyn Beauty Studio,  YanieYusuf, Azlinda Alin, Yoorin Melacolea, Mrsjuliajohari, Bella Idura, Irra Rayyan, SyimaYusuf, Lisa Mawar Biru, AnilWanina, Ikin Yusuf, Kak Gojes, Dreams Fairy Boutique.




Tahniah kepada semua pemenang. Terima kasih jua buat semua peserta yang sudi menyertai GIVEAWAY RAMADHAN by YANIEYUSUF. Pemenang dipilih melalui https://www.random.org/.  Alhamdulillah.. Semoga dengan penyertaan yang positif ini akan ada lagi Giveaway akan datang dan terima kasih kepada para sponsor dan para peserta yang sudi memberi sokongan kepada Giveaway Ramadhan bersama Yanie Yusuf.



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: