Tips Pemakanan untuk Mengandung

Assalammualaikum w.b.t

Tips Pemakanan untuk Mengandung | Siapa yang tidak mahu zuriat dari darah daging sendiri kan selepas mendirikan rumahtangga. Rezeki ditangan Tuhan, insya-Allah doakan Mrsyanie mendapat zuriat ye. Hari Mrsyanie ada pergi dengar ceramah yang di berikan oleh Ustaz Dr. Wan Nasyrudin Wan Abdullah. Diberikan beberapa tips untuk persediaan untuk mendapatkan zuriat. Insya-Allah dengan izin-NYA.

doa, doa untuk dapat zuriat,zuriat
sumber gambar : google.com

Tips Pemakanan untuk Mengandung



Indahnya Pemakanan & Perubatan Islam


Ustaz Dr. Wan Nasyrudin Wan Abdullah merupakan seorang pensyarah di Universiti Kebangsaan Malaysia di 'Faculty of Islamic Studies, Al-Quran & Al-Sunnah Studies'.  Kini beliau telah melahirkan bersama-sama 12 peyelidik dalam menghasilkan buku yang bertajuk Indahnya Pemakanan & Perubatan Islam. Dalam buku ini tergandung makanan-makanan sunnah, fungsi dan petua-petua perubatan dengan mengamalkan pemakanan sunnah. Begitu jua dengan usaha dalam mendapatkan zuriat. 



Mrsyanie telah menanyakan petua-petua yang menbantu dalam usaha mendapatkan zuriat. Jom Mrsyanie kongsikan bersama moga kita sama-sama mendapat faedahnya dan dimurahkan rezeki zuriat.

Tips Pemakanan untuk Mengandung:

Untuk air penawar dijadikan amalan minuman harian:

Tambahan info dari rakan:




 Kata-kata dari buku Indahnya Pemakanan & Perubatan Islam:

"Perumpamaan orang yang membaca Al-Quran adalah seperti buah utrujjah (sitron), rasanya sedap dan baunya pun harum. Orang yang tidak membaca al-Quran seperti tamar: rasanya sedap tetapi tiada bau. Perumpanaan seorang pendosa yang membaca al-Quran adalah seperti pohon raihanah (basil), baunya harum tetapi rasanya pahit. Perumpamaan seorang pendosa yang tidak membaca al-Quran adalah seperti peria, rasanya pahit dan tidak juga berbau."





Insya-Allah Mrsyanie akan cuba kongsikan lagi beberapa petua dari buku Indahnya Pemakanan & Perubatan Islam  tetapi untuk lebih terperinci dapatkan buku Indahnya Pemakanan & Perubatan Islam  di pasaran. Boleh dapatkan buku Indahnya Pemakanan & Perubatan Islam di kedai buku berhampiran. Tidak rugi jika korang dapatkan buku ini, pelbagai petua dengan amalan pemakanan sunnah dalam membantu menyembuhkan penyakit.


Harga: RM70.00



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: