Amar Baharin Dengan Kurta Anta AmjifaExclusive‬

Assalammualaikum w.b.t

Amar Baharin

Amar Baharin Dengan Kurta Anta Basic AmjifaExclusive | Teruja dan excited Mrsyanie dapat jumpa Amar Baharin. Sangat lah hensem dan putih nya. Sekarang Amar Baharin keluarkan koleksi Kurta yang diberi nama Kurta Anta Basic dibawah label AmjifaExclusive.

Amjifa Exclusive, Kurta ANTA BASIC Amjifa Exclusive, Amar Baharin, Kurta


 Kurta Anta Basic AmjifaExclusive


Siapa yang tengok Amar Baharin mesti teruja dengan wajah yang hensem dan macho kan. Oppss tak boleh lebih-lebih. Amar Baharin yang dikenali sebagai Abang Zen dalam cerita Kerana Terpaksa Aku Relakan dan watak Abg Iz dalam drama Suamiku En Sotong. Kini Amar Baharin telah melangkah satu step keatas dalam bidang perniagaan yang memfokuskan keluaran baju lelaki. Kini Keluaran Kurta Amar Baharin telah berada dipasaran, dikenali sebagai Kurta ANTA BASIC.



Kurta Anta Basic hasil dari ilham Amar Baharin bersama teamnya, dimana kini Kurta menjadi pilihan ramai anak muda dan telah dimodenkan. 


Mrlaling pun dah mencubanya, sangat selesa dan macho tau. Serius ce' tengok gambar kat bawah hiihi Wow hensem kedua-duanya.


Kurta Anta Basic AmjifaExclusive dikeluarkan dengan 5 warna yang sangat trendy, iaitu warna Hijau, Kuning, Biru, Ungu dan Oren. Juga terdapat saiz yang bermula S,M,L,XL dan XXL. Sangat sesuai untuk semua golongan dan peringkat umur.


Amjifa Exclusive juga membuka tawaran kepada 30 orang yang terawal dan sangat meminati dalam bidang perniagaan untuk bersama-sama dengan Team AmjifaExclusive by Amar Baharin. Berminat untuk menjadi stokis / agent boleh hubungi pihak Amar Baharin:

Whatsapp: 016 969 6891
Facebook: AmjifaExclusive by Amar Baharin
Instagram: AmjifaExclusive




  

Amar Baharin sangat peramah dan sempoi. Memang best!! Nak bagi tahu kalu korang jadi stokis / agent AmjifaExclusive sangat berbaloi kerana diorang ajak lead dan ajar korang sampai berjaya. Disediakan kelas khas untuk semua stokis AmjifaExclusive. Tambahan profit yang ditawarkan pun sangat untung. Terima kasih Amar Baharin dan team!!


Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , , ,