Jom Klik

FEED EFG

Char Kuey Teow Paling Sedap | BroCharKueyTeow

Assalammualaikum w.b.t

Char Kuey Teow Paling Sedap | BroCharKueyTeow  | Fuh bila cakap je tentang char kuey teow teringat dekat BroFramestone. Antara Char Kuey Teow paling sedap Mrsyanie dapat rasa. Apa?? Bro Framestone masak Char keuy teow?


BroCharKueyTeow 


Siapa yang tak kenal dengan Bro Framestone, antara yang terkenal dikalangan blogger. Ramai yang tak tahu rupanya Bro Framestone pandai masak tau. Alhamdulillah Mrsyanie antara yang terawal dapat merasa Bro Framestone masak. Pergg tidak ku sangka pandai Bro Framestone masak char keuy teow. Bukan senang nak belajar masak char kuey teow tau. Kalau korang nak tahu kini Bro Framestone bersama isterinya Iera telah membuka BroCharKueyTeow. Memang char kuey teow yang sangat sedap!! Lain dari yang lain kerana  BroCharKueyTeow ada rasa yang tersendiri. Terangkat rasa makan dengan kesegaran udangnya. 



Kini semua boleh merasa Bro Framestone masak char kuey teow tau. Tiap-tiap hari layan BroCharKueyTeow memang sedap. Korang boleh datang ke LampuNeon Cafe. Landmarknya di depan KTM Tg.Malim dan bersebelahan dengan Futsal Elite, Jalan Ketoyong.



Rasa BroCharKueyTeow  sangat sedap dan harga jugak berpatutan. Antara yang murah di Tanjung Malim dan menggunakan udang yang segar. Pergg mana nak dapatkan, jangan risau tiada gst tau. Selain dari char kuey teow, korang juga boleh dapatkan pelbagai menu lain seperti menu barat dan masakan panas di LampuNeon Cafe. Lokasi cafe yang mudah parking dan yang pasti bersih dan halal. Bagi Mrsyanie kebersihan sangat penting kalau nak makan di kedai/cafe luar. Jadi sangat syorkan korang datang makan di LampuNeon cafe dan merasai sendiri Char Kuey Teow yang dimasak oleh Bro Framestone dan isterinya. Petang ini siapa nak lepak dengan Mrsyanie layan BroCharKueyTeow roger tau hihi. 



BroCharKueyTeow
Lokasi: Lampu Neon Cafe
Lot 8138 (153 D & 153 E),Jalan Ketoyong, 
35900, Tanjung Malim, Perak


Facebook page: BroCharKueyTeow 
Instagram: @BroCharKueyTeow 




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

12 comments:

  1. ya allah ,, dah lama xmkn char kuey teow ni ^_^
    sedapnyaaa

    ReplyDelete
  2. Sedap sangattt.... ketagihhh tapi kena kawal.... jom kak kita dating kat sini... ekekeke

    ReplyDelete
  3. Salam Singgah...
    sedapnyer...telan air liur je la nie...

    ReplyDelete
  4. sedapnya char kuey teow.. dah laaa air tangan bro .. fuuhhh..kecur..jauh pulak nak pi..huhu

    ReplyDelete
  5. alahaiiii ari tu pi perak tak sempat la nak singgah huhuuhuu

    ReplyDelete
  6. Look yummy.. Btw awake telah ditag tau.. http://ciklapunyabelog.blogspot.com/2015/09/shawl-giveaway-by-melodi-cinta-kita.html

    ReplyDelete

FANPAGE

back off