Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari 2015

Assalammualaikum w.b.t

Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari 2015 |  Seronok tak terhingga, akhirnya dapat Mrsyanie turut serta dalam aktiviti Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari. Kali ni Mrsyanie datang seorang sahaja kerana Mrlaling tidak dapat join atas urusan kerja. sob sob Tapi bila dah berjumpa dengan keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari dah tak hingat dunia. Sangat seronok!


Terima kasih penaja utama Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari iaitu COSMODERM. Bukan sahaja ditaja penginapan dan program malah turut menaja door gift buat semua blogger yang hadir. Wah suka sangat!! Sayang COSMODERM!! Harap lepas ini boleh bersua dengan keluarga COSMODERM pula. 




Tidak lupa jua terima kasih kepada penaja baju Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari  COSMODERM dan Zuha Travel Tour

Terima kasih untuk semua penaja hadiah iaitu 
AJCDistrict
Buku PTS
KaryaSeni
QasehSu,
Dkna,
Team Mummie Official

Foto dan video rasmi yang dibawa khas oleh Kaiostudio, korang boleh lihat banyak gambar menarik sepanjang Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari di instagram : @KelabBloggerBen Ashaari.



Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari berlangsung 3 hari, pada 11 September sehingga 13 Septermber. Malam 11 Septermber bermula aktiviti kami tapi secara santai. Makan-makan sambil berkaraoke dan ini lah pertama kali Mrysanie masuk pertandingan karaoke, bernyanyi depan orang reramai selalu dalam bilik karaoke atau karoake jamban jew. Tapi memang best !! Esok paginya aktiviti bermula dengan aktiviti outdoor. Jom layan gambar.




Jom kita naik Flying Fox!! Seram sejuk tangan dah. Tapi Jangan lupa pakai Magic Body Lotion COSMODERM tau sebelum jalankan aktiviti. 



Acara sebelah petang pula adalah acara sukan rakyat (sukaneka). Acara yang melibatkan semua secara berkumpulan. Mrsyanie kumpulan hijau dengan trademark ''makkauhijau' hihi.. Disini Mrsyanie belajar cara bekerjasama dalam satu kumpulan untuk mencapai kemenangan. Walaupun keseluruhan kami dapat no 3 tapi tetap havoc dan terbaik!!







Malam pula adalah acara BBQ dan penyampaian hadiah. Bukan sahaja hadiah sukaneka dan karaoke malah ada cabutan bertuah lagi. Paling seronok Mrsyanie bertuah dapat hadiah besar lah hihi.. cewahhh agak-agak apa ye Mrsyanie dapat? Nantikan tau entry lucky draw Family Day Kelab Ben Ashaari.


Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari dapat merapatkan lagi ukhwah sesama ahli keluarga blogger dan Sukaneka yang dijalankan sangat meriah dengan penglibatan semua ahli blogger dan keluarga blogger. Mrsyanie dapat berkenalan dengan semua dengan lebih rapat dan kami dapat berkongsi ilmu blogger yang ada.

Terima kasih sekali lagi buat penaja utama Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari : COSMODERM dan buat AJK Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari yang diketuai oleh Abg Lan Careno.

"Bukan Sekadar Blogger, We Unite Together."


Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , ,