GRAND OPENING NELYZ COUTURE BOUTIQUE

Assalammualaikum w.b.t

Grand Opening Nelyz Couture Boutique | Sabtu lepas berlangsung Majlis Pembukaan Butik yang cukup terkenal iaitu Nelyz Couture Boutique. Butik yang menawarkan pelbagai jenis pakaian muslimah dan tudung yang mengikut trend terkini.


Nelyz Couture Boutique


Masih ingat tak Mrsyanie pernah postkan mengenai butik yang bakal dibuka di Kota Damansara? Ha sabtu lepas telah berlangsung Majlis Pembukaan Butik Nelyz Couture yang beroperasi di The Strand, Kota Damansara. Tahniah Puan Ellyn atas pembukaan butik yang sangat cantik dengan dekonya dan ofkos pakaian muslimah yang sangat trendy mengikut syariat.











Di Butik Nelyz Couture juga menjual sarung tangan yang sangat selesa dan waran yang sangat trendy. Bukan sahaja warna plain tapi ada juga yang berdesign (corak). Majlis pembukaan Butik Nelyz Couture juga turut dihadiri oleh Artis Muslimah terkenal iaitu Nur Heliza Helmi dan para blogger.  Majlis dimulakan dengan ucapan dari Puan Ellyn dan diteruskan dengan Fahsion Show Butik Nelyz Couture.

Heliza bersama Butik owner iaitu Puan Ellyn


Antara koleksi Jubah yang sesuai untuk para ibu dan muslimah kerana berkonsepkan penyusuan dan wuduk.




Sempat lagi Mrlaling ye bergambar dengan Heliza Helmi. Tak tengok dah wife dia  dah huhu. Juga bersama para Blogger yang turut hadir ke Majlis Pembukaan Butik Nelyz Couture.

  


Wanita tak sah kalu tak shopping kan kalau hadir ke Majlis Pembukaan Butik. Tengok senyum lebor Mrsyanie dapat shopping shawl instant bukan sehelai tapi sambar terus 2 helai tau. Selesa sangat dan paling best ada diskaun. wee.... Korang pun wajib dapatkan koleksi Butik Nelyz Couture tau.



Untuk Sebarang Pertanyaan:

Location :
36-G, Jalan PJU 5/21,
The Strand Damansara, Kota Damansara
47810 Petaling Jaya, SEL
0149622600

Instagram: @nelyz_couture 

Facebook page: Nelyz Couture

Official Website: www.nelyzcouture.com





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , ,