Indonesian Food Festival

Assalammualaikum w.b.t


Indonesian Food Festival | Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur | Siapa yang tak tahu kan Indonesia penuh dengan keunikkan makanannya. Dah korang tak perlu pergi jauh-jauh unuk merasai makanan dari Indonesia kerana Hotel Seri Pacific membawa semua menu dari Indonesia untuk korang rasa.





Indonesian Food Festival 




Indonesian Food Festival  berlangsung dari 4 Septermber sehingga 11 September 2015 yang akan disajikan di Zende Restaurant, Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur. Pelbagai juadah /menu dari Indonesia yang disediakan untuk disajikan. 















Tengok menu utama yang Mrsyanie ambil. Sangat sedap!! Yang menariknya korang dapat rasa pelbagai menu dari seluruh Indonesia. Ada Bakso, Nasi Lewat, dan pelbagai menu dessert yang sangat sedap.


   



Sempena Indonesian Food Festival  juga mereka turut sajikan persembahan muzikal dari Indonesia. Untung dapat makan sekali dengar muzik asli Indonesia.








Terima kasih Bella dan Kelab Blogger Ben Ashaari kerana jemput Mrsyanie bersama dalam Perasmian Indonesian Food Festival semalam. Kenyang perut, alhamdulillah.








Sebarang pertanyaan mengenai INDONESIAN FOOD FESTIVAL
hubungi


Seri Pacific Hotel 

Telefon: (603) 4042 5555 

Web: www.seripacifichotel.com

Email: resv@seripacific.com




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,