Kekal Cantik Dengan MBH Medispa

Assalammualaikum w.b.t

MBH Medispa

Kekal Cantik Dengan MBH Medispa | Siapa yang tak mahu kelihatan cantik dan menarik kan. Sekarang banyak produk kecantikkan yang merbahaya, Mrsyanie sendiri takut dengan produk kecantikkan yang ada dipasaran. Tetapi dengan perkhidmatan kecantikkan dari MBH Medispa sangat membuatkan Mrsyanie tertarik.

Kekal Cantik Dengan MBH Medispa



Maya Beauty House (MBH) merupakan sebuah syarikat dibawah Sinar Maya Enterprise yang  didaftarkan pada tahun  2009  sebagai  sebuah  syarikat  perniagaan  didalam bidang awatan  kecantikan  dan  kesihatan. Pengasasnya iaitu  Puan  Yaya Mohamad memulakan perniagaan  secara  kecil-kecilan  dengan menjual  produk-produk  kecantikan  dan rawatan kecantikan dari rumah ke rumah. Bermula  tahun  2010,  Maya Beauty  House telah melebarkan sayap perniagaan  dengan membuka premis spa kecantikan yang menawarkan perkhidmatan untuk  kecantikan  wajah dan badan yang berlokasi  di Kajang. Perkhidmatan yang  disediakan  fokus  kepada  aspek rawatan kecantikan wajah dengan sedikit tambahan elemen moden dan tradisional. Atas permintaan yang sangat mengalakkan dari pelanggan-pelanggan diluar Kuala Lumpur, Puan  Yaya  Mohammad melebarkan  lagi sayapnya dengan  menambah  cawangan  Pusat Kecantikan di bawah jenama MBH Medispa di Shah Alam iaitu MBH Medispa (Shah Alam), kemudian  di Senawang,  Bandar Seri  Permaisuri, Johor  Bahru,  Wangsa  Maju  dan  Kota 
Damansara.


Antara keunikkan yang membuatkan Mrsyanie tertarik dengan MBH Medispa kerana Pusat Rawatan Kecantikan MBH Medispa milik penuh bumiputera. MBH Medispa menggunakan produk buatan sendiri yang dijamin halal, selamat dan berkesan yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan. MBH Medispa juga menggunakan produk-produk sendiri di bawah jenama MBH Dermacare kerana ia ingin memastikan produk yang digunakan betul-betul berstatus HALAL, bersifat organic dan tidak memudaratkan pengguna.


Wah Emma Maembong pun dapatkan rawatan kecantikkan di MBH Medispa. Malah ramai lagi artis yang dpatakan rawatan kecantikkan di MBH Medispa. Antara perkhidmatan yang disediakan di MBH Medispa adalah :




Antara rangkaian produk-produk kami ialah MBH Facial Cleanser, MBH Derma Toner, MBH Sunscreen SPF 50++, MBH Pigmentation Cream, MBH Night Cream dan MBH Pigmentaton Cream. Selain itu, MBH Medispa telah mengeluarkan rangkaian produk makanan tambahan di bawah jenama MBH Nutricare. Produk-produk ini dikilangkan di kilang bumiputera Muslim dan mendapat kelulusan KKM dan HALAL. MBH Medispa bukan sahaja di Ampang malah terdapat di 6 lolasi iaitu Bangi, Shah Alam, Senawang, Permaisuri, Melaka dan Johor Bharu.



 “ Being Beautiful is a Choice”

Untuk sebarang tempahan perkhidmatan:


MBH Medispa

G 059 , Ground Floor Galaxy Ampang Shopping Centre, 

Jalan Dagang 5, Taman Dagang, Ampang, 
Selangor, 68000, Ampang, Selangor


Contact: Puan Shasha 0137777328
Email: gmanagermbh@gmail.com
Facebook: MBH Medispa

Website: MBH Medispa




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,