Jom Klik

FEED EFG

Mengidam Kerang Bakar

Assalammualaikum w.b.t

Mengidam Kerang Bakar  |  Sah kalu kata mengidam jew mesti ramai yang sangka mengandung kan? Memang teringin sangat nak mengandung tapi belum rezeki lagi, ini Mrlaling yang mengidam hihi Dah lama sebenarnya nak makan kerang bakar, tapi selalu orang jual kerang rebus jew. Akhirnya dapat juga kerang bakar di Tanjung Malim.


Memang sedap dapat makan kerang bakar. Dapat juga kami makan kerang bakar, rupanya di Tanjung Malim je pun. Kedai sebelah BHP Petrol, kedai Perahu Pecah. Alhamdulillah. Tengok Mrlaling makan penuh khusyuk noh. Hilang mengidam Mrlaling.





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

8 comments:

  1. Suka gak ngoder kerang bakar..kena order 2 set sbb anak2 pun suka. Hehe

    ReplyDelete
  2. Sedapnya...makan panas2...lembut je..

    ReplyDelete
  3. Sedapnye... Favorite Cikla tu... Nyummm

    ReplyDelete
  4. sedapnya... terliur pulak tgk gmbr kerang bakar malam2 ni... haih!

    ReplyDelete
  5. sedapnya...tp sy xleh mkn kerang byk2 sbb nnt hidung gatal. xtau kenapa

    ReplyDelete
  6. Kerang bakar, my fav !! ada satu kat pantai remis dan tanjung harapan hehe, dhiya selalu makan kat situ je.

    ReplyDelete
  7. sedap nyer.
    aida suka kerang bakar / rebus.
    cicah kicap cili padi.
    ratah gitu aje...

    ReplyDelete

FANPAGE

back off