Jom Klik

FEED EFG

Nail Polish Peel Off

Assalammualaikum w.b.t


Nail Polish Peel Off | Siapa yang tak pernah dengar tentang Nail Polish Peel Off atau dikenali sebagai Kuteks Kuku. Menjadi trend terkini anak remaja memakai kuteks tapi bagi Muslimah ianya agak sukar untuk digunakan kerana kuatir jika tak ditanggal dengan betul akan menyebabkan sukar air wuduk untuk sampai ke anggota badan. 


Nail Polish Peel Off



Tapi kini teknologi terkini dah ada kuteks yang mudah untuk kita tanggalkan hanya dengan kopek sahaja (peel off). Antara jenama kuteks yang mudah ditanggal adalah BK Nail Polish Peel Off. Baunya juga wangi tidak seperti kuteks yang lain. Sangat mudah untuk ditanggal hanya dengan 'mengopek' sebelum kita berwuduk (untuk muslimah). Warna yang ada semua cantik-cantik dan wangi. Kalau merah baunya ala-ala strawberry tau.

nail polish peel off
Cara tanggalkan nail polish dengan mudah



Untuk Sebarang Pembelian dan Maklumat:

Facebook: FHmixstar
Instagram: @FHmixstar



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

3 comments:

  1. oh ni lah yg ramai pakai tu. hehe

    p/s~tamar cocoa sedap! nnt kalau nak beli roger2 sy ye :)

    ReplyDelete
  2. nampak senang, hehehe
    tp x pernah pakai pun, sekadar usha je siapa yg pkai ^_^

    ReplyDelete

FANPAGE

back off