Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm

Assalammualaikum w.b.t


Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm | Mrsyanie jenis payah sket kalu bab Foundation sebab kulit agak berminyak jika pakai faoundation. Tapi Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm sangat berbeza dan sesuai untuk kulit yang agak berminyak macam Mrsyanie punya kulit. 

Perfect Sunscreen,  Flawless Foundation Cosmoderm, Perfect Sunscreen dan Flawless Foundation Cosmoderm

Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm



Memang sebelum ni tak berapa suka pakai faoundation, sebab bila dah berpeluh kulit muka jadi berminyak sangat. Agak kurang selesa tetapi Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm, pertama kali Mrsyanie cuba memang sangat bagus dan tidak berminyak.  Jom tengok gambar sebelum dan selepas Mrsyanie gunakan Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm.



beauty, cantik, foundation, makeup

Selepas Mrsyanie menggunakan Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm dengan tambahan bedak asas secara nipis, lipstik dan  eyebrow. Tak sampai 10 minit bersiap. Kenapa Mrsyanie pilih Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm?


Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm  mempunyai 5 pilihan warna yang sesuai untuk pelbagai jenis kulit. Terdapat Nude, Natural Pink, Natural Beige, Medium Beige dan Tawney Beige. Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm juga sesuai untuk digunakan oleh lelaki dan wanita yang tidak sukakan efek foundation sesuai menggunakan code 01 Nude kerana ianya tidak berwarna.



Untuk sebarang pembelian:



Secara online:

Website: www.cosmoderm.com.my
Facebook: Cosmoderm




Mana-mana cawangan terpilih :

*Guardian
*Apex Pharmacy
*Vitacare
*Dealer Cosmoderm 





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,