Ratu Jannah Kekalkan Malam Pertama

Assalammualaikum w.b.t


Ratu Jannah Kekalkan Malam Pertama |  Wow tajuk sangat meletops tau. Korang pernah dengar tak tentang Produk Ratu Jannah? Supplement yang membantu memberi kesihatan yang baik dan sihat kepada setiap wanita.


Ratu Jannah


RATU JANNAH merupakan keluaran produk dari Arabella Global Resources. RATU JANNAH adalah minuman Pra Campuran Botani Alfalfa Terunggul menggabungkan ekstrak Alfalfa, Madu, Collagen, Delima, Kurma, Aloe Vera, Habbatussauda dan banyak lagi ramuan rahsia istimewa RATU JANNAHRatu Jannah juga  memberi  kebaikan  dari  segi luaran seperti mengangjalkan  kulit, menaikkan  seri muka kerana Ratu Jannah terkandung dengan kolagen yang baik untuk wanita. 




Supplement  khas  untuk  kesihatan  wanita,  penjagaan  dalaman  dan  luaran.  Ia dapat membantu mengecutkan Rahim kepada wanita selepas  bersalin. Ratu Jannah juga membantu memulihkan dan memberbaiki “Miss V” wanita selepas bersalin. Ia juga memberi kelebihan untuk menstabilkan hormon wanita dari usia 15 tahun ke atas. Selain daripada itu, Ratu Jannah juga sedikit sebanyak membantu sakit wanita seperti senggugut. Supplement ini juga dapat  membantu  wanita  bersalin  menghasilkan  lebih  susu  badan kerana  mengandungi ramuan seperti Alfalfa.

Harga: RM 37 (Non member) RM 32 (Member)

Rasanya sangat sedap, Mrsyanie amalkan pengambilan waktu pagi untuk sehari sekali sahaja. Sedap rasa badan dan cergas selepas pengambilan Ratu Jannah. Selain itu, Arabella Global Resources. juga mengeluaran produk khas buat lelaki iaitu Raja Jannah. Dah ada RATU mestilah kena ada RAJA nya. 

Ini adalah founder Raja Jannah. Jangan risau Founder Ratu dan Raja Jannah merupakan pasangan suami isteri tau. Seronok tengok mereka berjaya.

Raja Jannah ini merupakan minuman pra campuran kesihatan lelaki. Dapat membantu golongan lelaki dewasa yang berdepan dengan pelbagai jenis masalah kesihatan dalaman dan luaran dengan memberikan tahap kesihatan dan tenaga yang optimum, sekaligus mengembalikan tenaga kelakian yang LUARBIASA & LIARBIASA! Membantu menstabilkan  hormone. Ramuan  dari  Raja  Jannah  membantu  menghindarkan Kanser Prostate. Disamping  itu, Raja  Jannah juga  membantu  memberi  tenaga batin. Disarankan kepada lelaki yang berkerja keras yang berumur 20 tahun ke atas. 

Harga: RM 74 (Non Member) RM 65 (Member)

Ringkasan sejarah syarikat: 
Syarikat Kapt Jai Marketing ditubukan pada Jun 2014: Ratu Jannah dan April 2015: Raja Jannah



Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian:

Arabella Global Resources

Facebook: RATU JANNAH
Instagram: @RATUJANNAH

Website: http://www.ratujannah.com/
No.Tel: 013-307 0109





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang








Labels: