Sedap ke Sate Kebab Akmal

Assalammualaikum w.b.t

 Sate Kebab Akmal

Sedap ke Sate Kebab Akmal |  Femes sekarang sate kebab Akmal tapi sedap ke? Kebab buat sate? ermm. Sewaktu gathering blogger Kelab Blogger Ben Ashaari, dapatlah Mrsyanie rasa sendiri sate kebab Akmal yang khas disponsor oleh tokeynya.

Sewaktu gathering, layan lak kaksue kat dapur, time tu kaksue tengah mengoreng sate kebab. Ohh dalam hati berkata dah, sate kebab Akmal ini boleh digoreng jugak lah. Menarik dah time tu, sebab selalu dengar kata bakar / grill jew. Tanya kaksue sedap ke sate kebab ni, sangat sedap kaksue kata. Oklah rasa sendiri, baru puas hatikan. Baru satu gigitan, Ya SEDAPnya!!! Rasa nak makan banyak-banyak time tu, tapi ingat orang depan sama hihi.. Serius sate kebab Akmal ini sangat sedap dan memang cukup rasa. Boleh dimakan macam itu sahaja, malah cara masak pun mudah. Malas sangat bakar je dalam oven untuk beberapa minum. Dah siap boleh makan. 


 Sate Kebab 


Yang menarik tentang Sate Kebab Akmal:
# Produk Muslim.
# Sedap dan mudah disediakan.
# Boleh panggang, bakar , goreng dan kukus. Pilihan di tangan anda.

Terdapat 3 pilihan perisa untuk anda:
- Black pepper
- Pedas
- Beriani


Sate Kebab Akmal diusahakan oleh En. Azizul Akmal (Pengarah Urusan Akmal Food Industry telah memenangi anugerah tempat pertama dalam Pertandingan Hasil-hasil Pertanian yang diadakan di MAEPS, Serdang Selangor pada tahun 2012. Juga telah memenangi kategori inovasi Pertandingan Hasil Pertanian (pemprosesan) pada tahun 2012.

Kandungan : 1 peket terdapat 20 batang. 

Untuk pembelian/pertanyaan:

Website: En ST




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: