Jom Klik

FEED EFG

Cabaran7Hari | EFGKBBA : Breakfast Wajib di Malaysia

Assalammualaikum w.b.t

Cabaran7Hari | EFGKBBA : Breakfast Wajib | Cabaran hari ke enam(6) mengenai sarapan wajib setiap hari korang. Rasanya ada sesetengah orang yang tidak suka untuk bersarapan pagi dan ada yang tidak boleh tinggalkan sarapan pagi. 

Nasi Lemak, Roti Canai, Teh Tarik, Kopi O

Sarapan (Breakfast) Wajib


Malaysia juga dikenali sebagai syurga makanan, antara makanan yang menarik minat pelancong adalah menu sarapan pagi di Malaysia. Antara menu sarapan pagi yang femes di Malaysia adalah:

Nasi Lemak
sumber gambar: google.com
 Roti Canai

sumber gambar: google.com:www.fuwakitchen.com

Bihun Goreng 
sumber ga,bar: google.com

Ini merupakan top 3 dalam menu makanan sarapan pagi di Malaysia. Kebanyakkan mereka memilih Nasi Lemak untuk menu sarapan pagi.


Apa menu sarapan pagi korang?

Jom sahut cabaran 7 hari InstaBlog EFGKBBA. 


Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

10 comments:

  1. nasi lemak memg xdpt dipisahkan.hehe

    ReplyDelete
  2. Perghh nasi lomak.. Sedap tu ..! Tapi kalo roti canai ngan kuah dal pon sodao gakzz....

    ReplyDelete
  3. malaysian dengan nasi lemak dah macam wajib nak makan..hahaha..

    ReplyDelete
  4. Nasi lemak sambal paru..ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  5. pagi ni makan cucoq udang jer..12biji RM2..murah dan sedap ;)

    ReplyDelete

FANPAGE

back off