Cabaran7Hari | EFGKBBA : Gadget Tercinta

Assalammualaikum w.b.t

Cabaran7Hari | EFGKBBA : Gadget Tercinta | Wah dah cabaran hari yang terakhir. Gadjet? ermm.. Mrsyanie bukan seorang pencinta gadjet.Sewaktu zaman beljaar memang suka dengan gadjet tetapi bila dah bekerja dan usia makin meningkat, gadjet hanya sekadar mencari keperluan sahaja. 

sumber gambar: google.com :griyatechno.com

Terutamanya gadjet henset, janji henset boleh call dan massage kira dah lengkap tetapi bila bergiat dalam dunia blogger. Mrsyanie perlukan gadjet yang lebih aplikasinya. Seperti henset perlua ada camera yang cantik, internet system, dan aplikasi media sosial yang lain. 

OPPO Mirror 3

Buat masa sekarang gadjet henset pilihan Mrsyanie adalah OPPO. Kenapa OPPO? Mrsyanie suka bergambar dan antara kelebihan OPPO adalah aplikasi  cameranya cantik.OPPO merupakan telefon pintar dari keluaran syarikat China. Mrsyanie menggunakan OPPO Mirror atau dikenali sebagai OPPO Mirror 3. Harga tidak mahal dan mampu milik.

Review ringkas OPPO Mirror 3006


OPPO Mirror merupakan model OPPO 3006 dengan menggunkan android version 4.4.4. OPPO Mirror juga mempunyai dual simkad. Yang paling best adalah camera  depan (selfie) menggunakan 5MP yang mengambil imej dengan 2592 * 1944 pixels. Camera belakang pula dengan 8MP.



Hasil gambar menggunakan OPPO Mirror 3006:


Camera depan (selfie)

Camera belakang

Selesai Cabaran 7 Hari ! Untuk mengetahui cabaran hari 1 hingga 6 boleh klik link dibawah. 

Jom sahut cabaran 7 hari InstaBlog EFGKBBA. 

Cabaran Hari 1
Cabaran Hari 2
Cabaran Hari 3
Cabaran Hari 4
Cabaran Hari 5
Cabaran Hari 6

Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , , ,