Jom Klik

FEED EFG

Cabaran7Hari | EFGKBBA : Perkara Wajib Buat Setiap Hari

Assalammualaikum w.b.t


Cabaran7Hari | EFGKBBA : Perkara Wajib Buat Setiap Hari | Dah hari ketiga dalam cabaran 7 hari InstaBlog EFGKBBA. Tajuk kali ini tentang perkara wajib korang buat setiap hari. Banyak perkara yang Mrsyanie buat setiap hari contohnya seperti mandi (ada yang tak mandi tak setiap hari? hihih)


Perkara Wajib Buat Setiap Hari


Dengan zaman yang serba teknologi dan moden mesti tak lepas dari menggunakan aplikasi whatsapp kan. Yup setiap hari Mrsyanie pasti akan layan whatsapp walaupun sekejap atau masa cuti. Bangun pagi mesti nak tengok telefon bimbit dahulu dan aplikasi pertama yang dibuka semestinya aplikasi whatsapp. Pernah nak cuba untuk 1 hari tiada internet, mau tak duduk diam Mrsyanie. hihih






Jom sahut cabaran 7 hari InstaBlog EFGKBBA. 






Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

5 comments:

  1. sememangnye dah menjadi rutin tengok wasap ni..hhihi..meh singgah sini Cabaran7Hari | PeRKaRa WaJiB BuaT SeTiaP HaRi

    ReplyDelete
  2. hehe..salah satu perkara wajib yang saya buat jugak, dear..kalau tak de internet sehari, mau serba tak kena..

    ReplyDelete
  3. best baca cabaran 7hari ni. huhuhu aynal pun selalu bangun tido je tgok wsap. haha

    ReplyDelete
  4. sememangnya... Dlm sehari xsah xbuka wasep.... bangun je tido terus ambik hnset tgk wasep..hihihih

    ReplyDelete
  5. bagus la kalau yg suka mandi, tapi ada masalah juga kalau mandi lama sangat especially gegirls..apa korang buat eh??

    ReplyDelete

FANPAGE

back off