Jom Klik

FEED EFG

Jerebu Punya Hal

Assalammualaikum w.b.t

Jerebu Punya Hal | Sebenarnya bukan jerebu punya hal pun, sikap manusia yang lupa akan alam sekitar membuatkan kita mengalami jerebu. Moga dijauhi dari sebarang musibah dan cepat lah jerebu hilang kan. Disebabkan udara yang agak kurang baik, terpaksa mencari kedai makan yang bertutup.


Easy Cafe, Tanjung Malim Perak


Untung jugak jerebu ini, dapat jugak lah makan mewah sket minggu ini. Terima kasih Mrlaling belanja dinner. Nak masak pun tak tahu nak masak apa dah, akhirnya tewas jugak makan diluar ketika jerebu. Tetapi lokasi nya perlulah kedai tertutup kan. (alasan nak makan mewah dikala hujung bulan kan) hihi




Semoga jerebu cepat hilang dan kita dijauhi dari musibah. Dah tak larat sebenarnya dengan udara yang kurang sihat ni, rindu sangat dengan langit biru kan. Rasa nak pergi bercuti keluar negara plak, #eh ..

Menu yang diorder:


  • Hawaiian Chicken Chop
  • Tomyam meehoon
  • Crazy Chocolate ice blended
  • Lipton Tea Hot

Lokasi: Easy Cafe, Tanjung Malim, Perak



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

5 comments:

  1. jerebu punya hal makan sdap...untunggglaaaa....nak jugokkk -mommy irra

    ReplyDelete
  2. sangat nyum2

    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    Dan Entri terbaru di Cantiknya Mereka Menutup Aurat

    ReplyDelete
  3. Sedap tu..mewah nampak makanan. Boleh la pcl singgah nanti.

    ReplyDelete
  4. harap harap macam tuh la..jerebu nih nak bernafas pon rasa macam lemas.

    ReplyDelete
  5. terliur pulak tengok chicken chop tuh. huhuh

    ReplyDelete

FANPAGE

back off