Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm

Assalammualaikum w.b.t

Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm | Mungkin ramai yang dah tahu dengan produk keluaran Rosken ini. Antara produk yang mengeluarkan dalam memperbaiki kulit.  Mrsyanie nak kongsikan satu produk yang Mrsyanie merasai keberkesanan produk Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm. 

Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm


Masalah tumit kaki merekah mesti akan berlaku dikalangan wanita terutama yang agak cubby comel macam Mrsyanie. Serius jugak masalah merekah tumit Mrsyanie ni, bukan ditumit sahaja malah di ibu jari kaki turut merekah. Akhirnya Mrsyanie diperkenalkan dengan produk dari Rosken iaitu Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm. 




Kelebihan produk Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm ini ialah:

Paling Mrsyanie suka dengan produk Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm, bila ianya memberi kesan cepat dalam masa 3 hari pakai. Siapa suka tengok tumit kaki merekah kan, tak berapa cantik dan ada juga yang agak sakit bila merekah. Jadi produk Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm memang berkesan dan cepat bertindakbalas.
Cara Pemakaian:
Gunakan secara menyeluruh bahagian yang merekah dan boleh digunakan 3 atau 4 kali setiap hari.
Mrsyanie pakai waktu malam sebelum tidur kerana ia lebih berkesan dan penyerapan berlaku dengan baik. Alhamdulillah tumit kaki Mrsyanie makin baik dan licin.


Rosken Skin Repair Feet and Heel Balm boleh didapati di Guardian atau watsons.


Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,