Sup Tulang Ketuk Geylang Kopitiam

Assalammualaikum w.b.t


Geylang Kopitiam | Mungkin ramai yang dah tahu lokasi menarik dengan deko yang sangat menarik iaitu Geylang Kopitiam. Pernah masuk dalam rancangan jalan-jalan cari makan. Antara menu yang sangat femes di Geylang Kopitiam adalah Sup Tulang Geylang.


Geylang Kopitiam



Lokasinya yang terletak di Shah Alam dengan deko restoran yang sangat unik. Deko kopitiam disini ala-ala kopitiam 60-an. Ini sebab adik ipar Mrsyanie tergoda dengan rancangan jalan-jalan cari makan lah ni. Yang menariknya adalah menu yang sangat unik iaitu Sup Tulang Ketuk

Sup Tulang Ketuk


Agak menarik Sup Tulang Ketuk ni, bukan seperti sup biasa tetapi lain dari lain. Hanya boleh didapati di Geylang Kopitiam sahaja. Disajikan dengan roti dan 3 ketul tulang daging bahagian ala-ala Sup Gear Box. Selain itu, terdapat pelbagai menu menarik lagi seperti Kacang Phool. Mrsyanie order Kacang Phool, rasanya sedap dengan rempah ratus dan dicampur sedikit daging cuma agak berminyak (rasanya minyak dari goreng telur).



Datang kopitiam tak sah kalu tak minum kopi.
Tak kisah lah kopi ais atau pun panas. Layan ala-ala 60-an katakan hihi
Roti French Toast
Soto Ayam + Air Teh Layer




Sewaktu Mrsyanie datang tak ramai pun orang, mungkin ramai yang datang petang atau malam. Kami datang waktu tengahari. Geylang Kopitiam dimiliki oleh orang melayu dan Halal. Harga yang ditawarkan agak mampu milik dan terdapat cas perkhdimatan 5%.


Address: 4;6, Jalan Opera G U2/G, Seksyen U2 Taman Ttdi Jaya,
 40150 Shah Alam, Selangor

Waktu operasi: 8 pagi- 11 malam




    Till Next Entry ye!!!
    Salam Sayang

Labels: ,