Tea Boss Minum Seperti Boss

Assalammualaikum w.b.t

Tea Boss Minum Seperti Boss | Minum seperti boss, tapi selalunya boss tak minum banyak kan. Minum ala-ala jew kan. Tapi ini lain, kalau boss minum pun mesti habis punya. Menjadi trendy sekarang dengan minuman cup besar.

tea boss, tanjung malim, tea boss tanjung malim, coklat, coco boss

Tea Boss Minum Seperti Boss

Tea Boss merupakan minumam yang berunsurkan teh yang diperbagaikan jenis. Konsep yang ditekankan oleh Tea Boss adalah ''Drink Tea Like A Boss''. Tea Boss Tanjung Malim diusahaan oleh anak muda Melayu yang dikenali nama En.Afiq dan En. Jeb. Cawangan Tanjung Malim merupakan cawangan yang ke 13 Tea Boss.





Tea Boss 

Mempunyai 10 perisa, 5 perisa biasa dan 5 perisa lagi adalah special. Tapi semua sedap! Antara menjadi perisa kegemaran Mrsyanie adalah Ice Green Tea Vanilla. Tidak lupa juga minuman berunsurkan coklat tetap menjadi pilihan ramai wanita iaitu Ice Milk Coco Boss. Harga yang ditetapkan perisa biasa RM5.00 dan perisa special RM5.50. Murah! Memang sedap dan cupnya yang besar! Beli 1 boleh kongsi untuk minum berdua tau. 




Yang paling Mrsyanie suka mengenai Tea Boss, walaupun aisnya dah cair tetapi rasa tetap sedap. Tidak tawar tetapi jadi manis buah. Pada warga Tanjung Malim boleh cuba Tea Boss Tanjung Malim.

Tea Boss Tanjung Malim

Lokasi:  Taman Bahtera berhadapan 7eleven 
Waktu operasi:  Isnin -Ahad (11 pagi hingga 7 petang) 
Rabu Cuti

No.Tel: 017-5692608 / 017-5191622

Facebook: TEA BOSS TANJUNG MALIM
Instagram: Teabosstanjungmalim



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , ,