Produk Review: Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm

Assalammualaikum w.b.t


Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm | Siapa disini yang pernah mengunakan produk Cosmoderm? Rugi lah kalau korang bukan pengguna produk Cosmoderm tau. Produk Cosmoderm merupakan produk Halal yang berunsurkan tumbuhan bahan-bahan aktif seperti bunga, buah-buahan dan herba.

Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm

Sekarang Msryanie sudah bertukar kepada produk penjagaan wajah tau. Produk apa lagi, jika tidak produk Cosmoderm! Produk Cosmoderm adalah produk terbukti HALAL dan setiap bahan yang digunakan dijaga kualiti dan dari unsur semulajadi. Sekarang dah meluas untuk mendapatkan produk Cosmoderm. Mrsyanie dah tak payah nak susah-susah ke Kuala Lumpur untuk mencari produk Cosmoderm kerana korang boleh beli secara online atau terus ke Guardian. Guardian Tanjung Malim pun dah ada produk Cosmoderm. Siap ada sale lagi.




Mrsyanie gunakan Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm. Aapa kelebihan Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm?

Kelebihan / Fungsi Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm:


Cara Penggunaan Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm:

Picit sedikit Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm dihujung jari korang dan gosokkan dibahagian yang ada bintik hitam atau putih. Seeloknya digunakan seminggu dua atau tiga kali sahaja selepas mencuci muka (tidak digalakkan menggunakan scrub jika kulit muka berjerawat).

Dan hasilnya kulit lebih segar dari kekotoran kulit mati. Mrsyanie lebih yakin dengan penampilan kulit wajah yang bersih. Harga Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm hanya RM19.90.


Dapatkan Vitamin E Facial Scrub Cosmoderm di:

Laman Website: http://www.cosmoderm.com.my/

atau

farmasi Signature Outlet, 
Guardian, 
Vitacare dan
 Aeon Wellness 



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: