Jom Klik

FEED EFG

Yes4G Makin Teruk

Assalammualaikum w.b.t

Yes4G Makin Teruk |  Yup line Yes4G sekarang sangat teruk. Bila call suruh ubah kedudukan modem lah. Dah ubah cam tu jugak lah linenya.




Sekarang ni makin teruk line Yes4G, ramai gak kawan-kawan yang sesama langgan Yes4G begang sebab bayar tapi line sangat tak bagus. Tambahan sekarang bayaran kena gst, kalu line bagus macam dulu tak pelah puas hati jugak nak membayarnya. 

Nak terminate tapi kontrak ada lagi sampai bulan 7 tahun 2016. Ohh masak gini!! Tolong lah ye Yes4G upgrade lah line tu. Dulu line ok dan masih boleh guna untuk beberapa penggunaan yang bagus tapi sekarang hampeh!! Tak sabar nak tukar line internet yang lain. Agak-agak apa yang bagus ye?



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

1 comment:

FANPAGE

back off